30.9.13

Tonton Online Drama Love You Mr Arrogant Episode 3

Author : Nabila Medan Time : 9/30/2013 10:37:00 PM Total Comment : 1 Label :



26.9.13

Tonton Online Drama Love You Mr Arrogant Episode 2

Author : Nabila Medan Time : 9/26/2013 11:13:00 PM Total Comment : 4 Label :



Beberapa Minggu Lagi... Oh Spm...

Author : Nabila Medan Time : 9/26/2013 09:23:00 PM Total Comment : 9 Label :

Assalamualaikum..
Fuhhhh! Baru nak menarik nafas lega kerana baru je lepas menduduki Peperiksaan Percubaan atau pun 'Trial SPM'. Tapi nafas lega tu tak berpanjangan sebab tarikh Peperiksaan Sebenar SPM beberapa minggu lagi. Apa yang perlu dilakukan ialah 'bekerja dengan lebih keras' . Cikgu ada pesan jugak, jangan terlalu fokuskan masa 100% untuk belajar kerana kita ni manusia biasa, pasti susah nak berikan tumpuan itu dan juga takut begitu tertekan sangat. Jadi kita kena seimbangkan masa belajar, masa rehat, rekreasi. Masa main game ada? Haha. Keputusan percubaan? Ada sedikit peningkatan daripada peperiksaan pertengahan tahun tapi masih banyak yang perlu diperbaiki. Lulus sebab sejarah lulus, tapi markah tu tak capai tahap maksimum lagi. Harap dapat terus fokus untuk mata pelajaran ni.

Ya Allah, sungguh tak sangka diri ini sudah berumur 17 tahun dan akan menduduki satu peperiksaan yang besar yang akan menentukan hidup kita kelak. Ya Allah, andai masa ini boleh diundur, ingin saja aku undurkan untuk ubah semula apa yang telah aku bazirkan pada masa lalu. Andai saja masa ini boleh berhenti, tentu sahaja aku mahu hentikan semua ini. Tapi apakan daya, masa tetap berjalan. Aku juga seorang manusia, remaja dan pernah menjalani zaman kanak-kanak. Tapi kini berbeza, masa depan ku akan ditentukan oleh diriku sendiri. Bukan keluarga, rakan mahupun sesiapa. Diri sendiri, diri sendiri yang akan ubah segalanya. Terlalu banyak aku habiskan masa ini dan lalai dalam pelajaran, tapi apabila aku 'jatuh', aku rasa malu dengan rakan-rakan ku sendiri. Rasa diri ingin menangis, kenapa aku begini, kenapa mereka boleh menjadi sebaik itu, kenapa aku tidak boleh jadi seperti itu. Menangis tidak akan selesaikan masalah aku, aku tahu. Sekarang aku lebih berani untuk bertanya andai menghadapi masalah dalam pelajaran. Alhamdulillah, rakan-rakan aku sangat memahami.

Doakan yang terbaik untuk aku, untuk semua yang akan menghadapi SPM 2013. Semoga kami dapat keputusan yang baik.. Amin..

Tonton Online Drama Love You Mr Arrogant Episode 1

Author : Nabila Medan Time : 9/26/2013 08:46:00 PM Total Comment : 0 Label :



Tonton Online Drama Love You Mr Arrogant Full Episode

Author : Nabila Medan Time : 9/26/2013 08:44:00 PM Total Comment : 13 Label :

Sinopsis Drama Love You Arrogant



PEMENANG TOP REFFERAL TSHIRT I LOVE BLOGGING GIVEAWAY

Author : Nabila Medan Time : 9/26/2013 08:26:00 PM Total Comment : 2 Label :

Assalamualaikum. Maaf sebab lambat update untuk pemenang top refferal. Okay, entri pendek je. Dekat sini nab nak umum pemenang top refferal untuk giveaway ini jatuh kepada.....

"http://www.aienhermionie.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html"

Tahniah awak awak awak! Hubungi saya di nabilamedan@yahoo.com untuk claim hadiah ye? Sebelum 2 Okt 2013. Bagi nama, alamat dan nombor telefon.

Wasalam..

25.9.13

Sinopsis Drama Fira Ayuni

Author : Nabila Medan Time : 9/25/2013 09:30:00 PM Total Comment : 1 Label :


Mengisahkan ranjau perjalanan hidup seorang anak gadis berusia 21 tahun yang bernama Fira Ayuni (Faralyna Idris). Fira adalah anak tunggal kepada pasangan ahli perniagaan, Datuk Farid (Eizlan Yusoff) dan Datin Shamsiah (Fazlina Ahmad Daud). Sejak dari kecil kehidupan Fira sangat bahagia, disayangi dan dimanja sentiasa. Malah, Datin Shamsiah juga menghantar Fira ke sekolah muzik pada setiap petang sehingga muzik telah menjadi sebati dalam hidupnya.

Selain meminati muzik, Fira bercita-cita untuk menjadi seorang ahli perniagaan seperti ayahnya. Untuk itu, Fira melanjutkan pelajarannya di dalam bidang pengurusan perniagan di sebuah kolej swasta di ibu negara. Walaupun sejak kecil dibesarkan dalam kemewahan, kehidupan Fira di kolej sederhana sahaja. Di kolej itu, Fira mempunyai seorang musuh ketat iaitu seniornya sendiri, Duqqi Amani (Azlee Khairi). Sejak hari orientasi lagi Duqqi sering dilihat suka mencari pasal dengan Fira.

Duqqi Amani, 23 tahun, juga berasal dari keluarga berada yang memiliki rangkaian perniagaan di dalam dan luar negara. Disebabkan selama ini dia digilai perempuan hanya kerana harta keluarganya, Duqqi sengaja merubah cara hidupnya. Dia hanya ke kelas menaiki kereta lama.

Kebahagiaan Fira mula direntap selepas Datin Shamsiah meninggal dunia akibat kanser usus. Datuk Farid tidak dapat menerima hakikat itu dan sering menyalahkan dirinya sendiri kerana terlalu sibuk dan tidak menumpukan sepenuh perhatian kepada isterinya. Sejak itu, Datuk Farid sudah tidak mempedulikan Fira Ayuni lagi. Daripada seorang bapa yang penyayang, Datuk Farid menjadi seorang yang murung dan baran terhadap Fira.

Fira merantau dari satu tempat ke satu tempat mencari ketenangan dan cuba merawat kembali hatinya sehingga tiba di satu kawasan di pinggir ibu kota, Fira terjumpa dengan bekas pengasuhnya dahulu, Makcik Hasnah (Laila Nasir). Fira menceritakan segala apa yang telah berlaku kepada Makcik Hasnah. Makcik Hasnah sangat terkejut dan bersimpati lantas menawarkan Fira untuk tinggal bersama-sama serta berjanji akan membantu Fira mendapatkan pekerjaan.

Pertama kali dipertemukan dengan Fira, telah menerbitkan rasa cinta di hati Hadi Herwan (Shah Iskandar). Dia terpikat dengan kecantikan dan kelembutan Fira selain ketangkasan Fira dalam bekerja juga turut menarik minatnya terhadap gadis itu. Sejak itu, perhatian Hadi sering dilebihkan kepada Fira berbanding pekerja lain. Keadaan ini telah menimbulkan rasa cemburu di hati Rozita (Intan Ladyana).

Duqqi dan Fira telah ditangkap khalwat dari kesilapan Duqqi sendiri yang mahu mengenakan Fira. Rozita geram rancangannya tidak menjadi tetapi sekurang-kurangnya dia berpuas hati kerana dapat melihat Hadi kecewa apabila Fira ditangkap khalwat dengan Duqqi. Ketika itu, barulah Fira tahu yang Duqqi sebenarnya adik Hadi.

Walaupun Fira telah menjadi adik iparnya, namun perasaan Hadi kepada Fira tidak berubah. Hampir setiap hari, Hadi akan memerhati Fira dari simpang ke rumah Makcik Hasnah. Setiap hujung minggu pula, dia akan menjadi tidak sabar-sabar menunggu Fira masuk kerja. Dia tahu Fira tidak bahagia, dia juga tahu bagaimana layanan adiknya terhadap Fira.

Sinopsis Drama Love You Mr Arrogant

Author : Nabila Medan Time : 9/25/2013 05:52:00 PM Total Comment : 4 Label :



SINOPSIS LOVE YOU MR ARROGANT
Jodoh Zaara Amirah sudah tersurat dengan Zafriel Irham-anak orang kaya yang bongkak amat.Semuanya terjadi bila dia terperangkap lamaran paksa jejaka itu. Dek kerana ingin melepaskan diri daripada Sherry menantu pilihan ibunya,Zafriel memaksa Zaara menjadi isterinya dengan sebuah janji sebagai modal. Macam mana janji itu boleh termeterai?-
Zaara terlanggar kereta Zafriel secara tidak sengaja.Zafriel meminta bayaran RM5000 sebagai ganti rugi dan sebagai cagaran Zaara bagi hp kesayangannya pada Zafriel. Tempoh hutang adalah seminggu.Manala Zaara nak cekau duit sebanyak itu.
Zafriel mula terdesak bila ayahnya mahukan dia berkahwin. Jika tidak syarikat Irham holding akan jatuh pada tangan sepupunya. Inilah sebab janji termeterai antara Zaara dan Zafriel. Irham lagi sanggup berkahwin dengan Zaara dari Sherry -gadis gedik tu.
Demi sebuah janji, Zaara redha.Namun,dia tidak menyangka keputusan itu membuatkan hidupnya kacau bilau disebabkan hati kering dan ego yang tinggi Zafriel.
Tambah pula,sikap ibu mertuanya Puan Seri Maryam yang tidak merestuinya sebagai menantu.
Puan Ser Maryam mula merancang untuk memisahkan Zaara dari Zafriel. Keadaan bertambah parah bila Zaara dan Zafriel saling mencintai tapi semua itu hanya di dalam hati. Zaara mencintai Zafriel biarkan tidak dilayan seperti isteri. Di saat itu, Zaara rela Irham berkahwin dengan Sherry asalkan ibu mertuanya bahagia. Tapi Irham tidak sanggup kehilangan Zaara. Hatinya sudah lama dicuri isterinya itu.

Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 24 (AKHIR)

Author : Nabila Medan Time : 9/25/2013 04:00:00 AM Total Comment : 5 Label :


BRINGING NINETOLOGY ONTO THE NEXT UPSCALE LEVEL

Author : Nabila Medan Time : 9/25/2013 12:06:00 AM Total Comment : 1 Label :

In conjunction with Malaysia’s 56th Independence Day, Ninetology Malaysia has officially launched its Flagship Touch Point at Plaza Low Yat, Malaysia’s Largest IT Lifestyle Mall, on 30 August 2013. With a concept like no other, Ninetology’s Flagship Touch Point offers consumers an experiential touch point for today’s lifestyles and culture as well as a product showcase. At the Flagship Touch Point, not only would the Ninetology products be showcased, it’s a place where consumers can learn how to use a smartphone to enhance their lifestyles and interests. The flagship Touch Point will serve as a youth and culture training hub to spread the urbanite culture that is cultivated by Ninetology. The Ninetology smartphones are not just communication tools, but a device that can advance one’s social visibility, thus opening doors to more opportunities. Eight more Flagship Touch Points within the Klang Valley will be opened this year with another nine outlets scheduled within Malaysia by next year. The Ninetology’s Flagship Touch Point is opened from 10.00am to 10.00pm daily.


A ribbon cutting ceremony was held to launch the first Flagship Touch Point. Gracing the ceremony were the management team of Ninetology Malaysia comprising of Sean Ng (Chief Executive Officer), Marco Beh (Chief Operations Officer), Shian (Chief Finance Officer), Vijian Chan (Chief Marketing Officer), and Eddy Tay (Head of Channel); Michael Lee (General Manager, Property Management and Operations of Plaza Low Yat), and celebrities such as Z-Chen, Iqwal Hafiz, and Sasi the Don.

Earlier last month, Ninetology Malaysia also launched their U9 series at KL Hilton Hotel, Malaysia. The “Unite-as-One” power-infused technology with the urbanite profile was presented in three models: The X1, Z1, and Z1+, which are new and stylish devices engineered to meet the human needs of speed, precision and high levels of engagement. For more information on Ninetology U9 smartphones, visit www.ninetology.com/u9


“We are very proud to be in strategic partnership with MediaTek Inc, the leading fabless semiconductor company for wireless communications and digital multimedia solutions. MediaTek’s invaluable support in providing us with high performance and reliable information communications solutions, as well as highly integrated and customized solutions, has significantly shortened our time-to-market, enhanced our product competitiveness, and also bring a better overall user experience. We are currently second largest in terms of mobile device market share. With the introduction of the U9 series, we hope to further strengthen Ninetology’s position as well as to grab a sizeable share in the Premium Smart Phones category,” said Mr. Sean Ng Chee Heng (Chief Executive Officer, Ninetology Marketing Sdn. Bhd.).


Mr. Arthur Wang, Senior Director, Head of EMSM, Mediatek Inc. receiving the Certificate of Appreciation from Mr. Sean Ng, CEO of Ninetology Marketing Sdn. Bhd.

The U9 series smart phones with 16GB ROM/1GB RAM of internal memory are ideal for viewing videos, playing games and other content with super-fast connectivity, are powered by Android 4.2 and a MediaTek MT6589 1.2GHz Quad-core processor, in which would deliver a richer smart phone experience at a competitive price. Customers enjoy access to more than thousands of applications including social network, productivity and utilities, entertainment, and appstore. They have display screens of 4.8” (X1), 5.7” (Z1) and 5.5” (Z1+) respectively. They are slim and light and would be a stylish and durable companion for upbeat lifestyles. (Please click on the thumbnail below for a larger view on the specifications)


At the launch, Ninetology also revealed their newly appointed Product Spokesperson, Z-Chen, a Malaysian Mandopop singer, also fondly known as the R&B Little Prince. “As a singer and urbanite myself, I can truly appreciate the U9 series. The U9 smart phones truly understand my needs as an individualist with various interests and a strong desire for freedom. With the U9 series, there are unlimited possibilities to enrich my lifestyle and illuminate my unique personality, work and music. I feel that I am always united-as-one with my U9 smart phone in one seamless human-technology integration,” said Chen.





Mr. Leslie Loh, Chief Digital Officer of Ninetology Marketing Sdn. Bhd. (2nd from right) introducing a gadget review program targeting all Malaysian bloggers – Tech Kaiju Arena. Along side from left is Kevin Chong TraxxFM Radio Presenter, Quah of quachee.blogspot.com, and Mark O’Dea from The London Boys.

For those bloggers who are interested to review the U9 series smart phones, you can check out more on the Tech Kaiju Arena Program by submitting your name, blog link, email and contact number to publisher@ninetology.com early to avoid disappointment. Only shortlisted candidates will be contacted. Terms and conditions apply. This program will be ongoing until December 2013.

24.9.13

PEMENANG T-SHIRT I ❤ BLOGGING GIVEAWAY

Author : Nabila Medan Time : 9/24/2013 08:12:00 PM Total Comment : 46 Label :

Assalamualaikum. Disini nab nak ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi sertai giveaway kali ini dan tahniah kepada 30 orang pemenang yang dipilih secara random. Pemenang TOP REFFERAL. Nab akan umumkan esok ya.

  1. http://littlenuur.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  2. http://wanruswaniee.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  3. http://niesa-lovecrew.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  4. http://girangdottaeminmuch.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  5. http://www.mialiana.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  6. http://eyqahasnan.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway_22.html
  7. http://smileon-secret.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  8. http://schomells.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  9. http://iehahfarihah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  10. http://niyhblograudha.blogspot.com//2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  11. http://kakitravelkhairuddin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  12. http://dindamaisarra.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  13. http://chocollyheart.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  14. http://hunyieda.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  15. http://whyvenusmarscollide.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  16. http://blogcontestgiveaway.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  17. http://walkstatic.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  18. http://cutelikebee.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  19. http://dilaella.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  20. http://zulaizat.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  21. http://mommyas.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  22. http://nurikhmaindann.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  23. http://thegoldensentinel.blogspot.com/2013/09/segmen-t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  24. http://ga-contestdansegmen.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  25. http://greennyworldland.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  26. http://purpleblackalicious.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  27. http://sibloggerpink.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  28. http://asmarpunyablog.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  29. http://jejarimenaiplaju.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  30. http://honeyoyeke.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html

Apa yang perlu pemenang lakukan? Pemenang harus dan wajib isi order form yang disediakan oleh pihak sponsor untuk memudahkan proses selanjutnya. Tempoh yang diberi ialah 24 - 28 sept sahaja. Isi order form tersebut dengan maklumat yang benar dan betul ya. 


23.9.13

Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 23

Author : Nabila Medan Time : 9/23/2013 10:16:00 PM Total Comment : 3 Label :


22.9.13

Drama Cinta Jannah Minggu Akhir

Author : Nabila Medan Time : 9/22/2013 12:00:00 PM Total Comment : 6 Label :


Okay taksabar nak tengok episod akhir dia! Nantikan pula drama "Love You Mr Arrogant", yang akan mengantikan drama ini di slot Akasia TV3

21.9.13

Tempahan Tshirt Superman & Tshirt Blogging Masih Dibuka..

Author : Nabila Medan Time : 9/21/2013 07:32:00 PM Total Comment : 0 Label :

Tshirt Superman Lengan Panjang. Tempahan masih dibuka sehingga hujung bulan ini sahaja. Ada 18 warna tshirt yang korang boleh pilih. Harga RM35 inc postage sem. Berminat? PM Nabila Medan atau whatsup 0172657312 (WHATSUP ONLY)


Tempahan untuk tshirt "I love blogging" ini juga masih dibuka. HARGA PROMOSI untuk BULAN INI SAHAJA. LENGAN PENDEK RM30 inc postage & LENGAN PANJANG RM35 inc postage. Berminat? PM Nabila Medan atau whatsup 0172657312 (WHATSUP ONLY)

LIST PARTICIPANTS T-SHIRT I ❤ BLOGGING GIVEAWAY

Author : Nabila Medan Time : 9/21/2013 09:48:00 AM Total Comment : 21 Label :

Double Link? Link Tiada? Komen..
  1. http://girangdottaeminmuch.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  2. http://loveletter99.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  3. http://ga-contestdansegmen.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  4. http://aisyasyahar.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-ga.html
  5. http://fantasticbabehhhhh.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  6. http://www.cahayapermata.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  7. http://busyratakiyudin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  8. http://mimbarhatiku.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  9. http://www.cikfie.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  10. http://chocollyheart.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  11. http://hanisahishamuddin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  12. http://eymasushoppe.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  13. http://iamfanofkpop.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  14. http://arinalola.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  15. http://nurainothman.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  16. http://nurikhmaindann.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  17. http://stxrlightm00n.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  18. http://bintuabuhassan.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  19. http://aswanazmy.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  20. http://kanvaskehidupanku.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  21. http://maisarahmyblog.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  22. http://www.natasya-pink.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  23. http://nurulnadhirahnorsalim.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  24. http://www.puteribintiahmad.com/2013/09/43-t-shirt-i-blogging-giveaway-d.html
  25. http://smileandsmile123bye.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  26. http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  27. http://ainahananinonino.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  28. http://mencariredhaaallah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  29. http://doktor-empatmata.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  30. http://kisahhatiekah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  31. http://ramaramacomel87.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  32. http://cutelikebee.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  33. http://www.mojatcerewet.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  34. http://stayinheart.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  35. http://engkumuzahadin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  36. http://diarijejakahangat1.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  37. http://thesunshinesgirl.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  38. http://asma-sah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  39. http://strawberrysgurls.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  40. http://farispunyabelog.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  41. http://zafirahzarrae.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  42. http://syazwanieafandi.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  43. http://silverskate-enigmaticsakura.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  44. http://www.nabilabiela.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  45. http://ayazukiiscullen.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  46. http://eyra1990.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  47. http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  48. http://nanakimie.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  49. http://faiz-tutorial.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  50. http://iam-misha.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  51. http://walkstatic.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  52. http://misz-aa.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  53. http://blogcikwan.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  54. http://iehahfarihah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  55. http://www.ieyzartdsyahieyr92.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  56. http://arnilala.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  57. http://blogsikupukupu.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  58. http://blogcontestgiveaway.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  59. http://www.ainasofea.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  60. http://littlenuur.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  61. http://charliejoined.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  62. http://myboyfriendisanarmy.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  63. http://littlenuur.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  64. http://sweetmissfifi.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  65. http://inameowmew.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  66. http://jejarimenaiplaju.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  67. http://mamadarwiish.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  68. http://dorayakino.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  69. http://www.nazlee.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  70. http://coretanpencariketenangan.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  71. http://dianarashid92.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  72. http://exohomestory.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  73. http://murnimohdyusof.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  74. http://irapunyela.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  75. http://www.mialiana.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  76. http://abdahnadhirah19.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  77. http://schomells.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  78. http://amirahmiadiary.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  79. http://www.dayangdeno.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  80. http://lifecikashacikhana.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  81. http://www.myinfo4u.net/t-shirt-%e2%9d%a4-blogging-giveaway
  82. http://sayajijah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  83. http://lalazarryn.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  84. http://najihah90.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  85. http://blogofelih.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  86. http://superpapaya.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  87. http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  88. http://sigadisberkacamata.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  89. http://whenmyheartisbeating.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  90. http://rabiatul-adawiyahcute.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  91. http://syazwani30.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  92. http://sigadisberkacamata.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  93. http://mommyas.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  94. http://amirahamer.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  95. http://asnawihassim88.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  96. http://duniawarnawarniell.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  97. http://www.opzzpinky.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  98. http://maryamshafiqah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway_16.html
  99. aejarstories.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  100. http://ierahluvie.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  101. http://zakieazid.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  102. http://nazwww.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  103. http://khalic.com/t-shirt-i-blogging-giveaway
  104. http://aimifarzanabloggie.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  105. http://hunyieda.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  106. http://ninieyyyy.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  107. http://sukasukianiss.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  108. http://asyifamustaffa.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  109. http://eyfawonderland.blogspot.com/2013/09/blog-post.html
  110. http://dindamaisarra.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  111. http://alieyaeryanazamri.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  112. http://reerynn-zaidi.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway-by-nabila.html
  113. http://syasyafiefie.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  114. http://yangbaik-biz.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  115. http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  116. http://zulaizat.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  117. http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  118. http://mrssuperawesome.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  119. http://mrssuperawesome.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  120. http://diebadhie.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  121. http://nysachubby.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  122. http://www.kisahemasputih.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  123. http://dianathewannababes.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  124. http://mrssuperawesome.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  125. ct jue *please bg link entri awak*
  126. http://myfamilyismyhappines.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  127. http://invisiblenote.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  128. http://faimarstory.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  129. http://www.akubahrain.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  130. http://hajarashikin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  131. http://annurgiveaway.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  132. http://pape-jer.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  133. http://sayaeesya.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  134. http://maszull.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  135. http://mimbarkata.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  136. http://fin-fini.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  137. http://cikgufaizcute.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  138. http://kakikerja.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  139. http://norsyaheerayusof.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  140. http://ceritasimatacoklat.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  141. http://ape-kinah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  142. http://permatacahayailmu.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  143. http://gadisdandunia.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway_17.html
  144. http://asrirayrock.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  145. http://farraanuar.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  146. http://sebabakusabrina.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  147. http://www.syuhadasalleh.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  148. http://hannaannnnn.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  149. http://zahiyazainuddin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  150. http://jueazrin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  151. http://imprezaawie.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  152. http://budaxxperasangoergus.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  153. http://www.sigadismerah.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  154. http://kharisma-alfath.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  155. http://norazhobbies.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  156. http://jiesusanos.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  157. http://ciyaroridesign.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  158. http://annscape.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  159. http://blogashalya.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  160. http://asmarpunyablog.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  161. http://kecekkira.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  162. http://nooramyma.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  163. http://ijaakmal.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  164. http://angguk2.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  165. http://thegoldensentinel.blogspot.com/2013/09/segmen-t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  166. http://nisashahrien.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  167. http://whyvenusmarscollide.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  168. http://twinkleeestar.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  169. http://twinkleeestar.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  170. http://belogencikkucing.blogspot.com/2013/09/giveaway-t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  171. http://mompreciouscloset.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  172. http://shidasyakirin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  173. http://iffah-holdingbackmypast.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  174. http://kisahsinenot22.blogspot.com/2013/09/klik-banner-bermula-16-september-23.html
  175. http://zaralisha.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  176. http://karismaizzah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  177. http://yongatira.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  178. http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  179. http://rusukiri.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  180. http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  181. http://sharfynarzmiss.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  182. http://pelangihaty.blogspot.com/2013/09/mini-giveaway-by-afifah-anuar.html bagi link entri
  183. http://ohdanee.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  184. http://cinderellaitu.blogspot.com/2013/09/blog-post.html
  185. http://ceriterawarnawarnikehidupan.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  186. http://zieta-theimaginarydream.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  187. http://ayshanur.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  188. http://www.erazfadli.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  189. http://sherlyanna-angiela.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  190. http://xanisnuradibahx.blogspot.com/2013/09/t-shirt-mudah-terengganu-nabilamedan.html
  191. http://mselim3.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  192. http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  193. http://ayuzan.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  194. http://lienliedot.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  195. http://honeyoyeke.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  196. http://selendandangputihku.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  197. http://www.aienhermionie.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  198. http://solehahshamsuddin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  199. http://athirahsafarudin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  200. http://misznadiah-rosnadiah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  201. http://cammylia.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-love-blogging-giveaway.html
  202. http://bidadarikayangan90.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  203. http://aiskrimvanillacoklat.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  204. http://mamapapaamir.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  205. http://akuainkausiapa.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  206. http://akifimtiyaz3.blogspot.com/2013/09/blog-post_17.html
  207. http://colourfulofainilife.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  208. http://jonghyuen.blogspot.com/2013/09/blog-post.html
  209. http://miss-tribal.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  210. http://sfhbelog-taip.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  211. http://almiraalwani.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  212. http://noorkhuzieenperli.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  213. http://aimlesstalkt.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  214. http://duniazumal.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging.html
  215. http://secretofshaila.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  216. http://i-am-overtherainbow.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  217. http://ainimrashihah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  218. http://wanruswaniee.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  219. http://www.mhakimfaiz.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  220. http://yanq-cweet.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  221. http://rahsiaduitfree.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  222. http://lifeisgreatwithme.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  223. http://pinkitusweet.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  224. http://nutyra.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  225. http://sicantikmatahari.blogspot.com/2013/09/blog-post.html
  226. http://azzamastura.blogspot.com/2013/09/blog-post_18.html
  227. http://worldlynda.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  228. http://ynarazali.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  229. http://dewqracintakita.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  230. http://rahsiaduitfree.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  231. http://aswaathirah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  232. http://miramohdsakri.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  233. http://loveyoucontest.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  234. http://cikaydashafiqa.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  235. http://www.mawarberduri4147.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  236. http://poing-poing.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  237. http://arunahakirah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  238. http://www.geeazielove4eva.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  239. http://whenmyhandsmeetthekeybroad.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  240. http://akmakhaieri.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  241. http://hanimsain-delimasari.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  242. http://troublemaker291.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  243. http://www.fatindiana.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  244. http://smileon-secret.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  245. http://pinkymustache.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  246. http://ezrinhanafi.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  247. http://www.sheilashahfiekry.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  248. http://silenceprovince.blogspot.com/2013/09/blog-post.html
  249. http://www.aynoranur.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  250. http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  251. http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  252. http://ayuarjuna.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  253. http://thesilentfreezesoul.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  254. http://norazis2908.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  255. http://niesa-lovecrew.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  256. http://zamani84.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  257. http://namakusuzy.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  258. http://myiezana.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  259. http://sususegarrr.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  260. http://www.fyapelangi.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  261. http://sayasyiera.blogspot.com/2013/09/tshirt-i-love-blogging-giveaway.html
  262. http://rennyenqop.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  263. http://greennyworldland.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  264. http://amsyasuryarmli.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  265. http://norazis2908.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  266. http://seyralee.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  267. http://alyadina.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  268. http://bebelancikchokie.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  269. http://minus-ska.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  270. http://nurkhairiahirwanie.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  271. http://ira-mystoryandmydiary.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  272. http://yayalovesme.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  273. http://niyhblograudha.blogspot.com//2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  274. http://bubukuning.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  275. http://malihahmunirah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  276. http://storybudakfanty.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  277. http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  278. http://ctamanaqim.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  279. http://www.sembangwindows.my/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  280. http://news.kongsiblog.com/2013/09/i-love-blogging/
  281. http://jombercontest.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  282. http://syasya-husnina.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  283. http://ceritamayapersada.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  284. http://insanbiasabiasa.blogspot.com/2013/09/blog-post.html
  285. http://cintadafakarindu.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  286. http://rienna-mishcandy.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  287. http://ainnajihapunyeblog.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  288. http://dairisally.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway-by-nabila.html
  289. http://threewordsmeaneverything.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway_20.html
  290. http://ourmemoria.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  291. http://awatifazan01.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  292. http://storystorynadya.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  293. http://syahidahfadilah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  294. http://inspiritdays.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  295. http://greennyworldland.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  296. http://aniqbukhary.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  297. http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  298. http://anis-tikah.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  299. http://eyqahasnan.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway_22.html
  300. http://nurizzah1811.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  301. http://fionaina.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  302. http://fiqanszsecrets.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  303. http://littlekakak.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  304. http://umikasum.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  305. http://adelpreciousvoice.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  306. http://www.hakimiputra.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  307. http://sibloggerpink.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  308. http://meetmiszza.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  309. http://blogazrairdina.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  310. http://budakshumort.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  311. http://gadis-hijau.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  312. http://ummiberbicara.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  313. http://kenapaberblog.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  314. http://gadiskakicoretan.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  315. http://www.cikguzamrud.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  316. http://kakitravelkhairuddin.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  317. http://pustakawanceria.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  318. http://mizzniya.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  319. http://sayangsyeeda.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  320. http://gewecun-myhime.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  321. http://www.duniashida.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  322. http://dilaella.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  323. http://wantsania.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  324. http://purpleblackalicious.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  325. http://sicomotizati.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  326. http://nutyra.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html
  327. http://akuinginmenang.blogspot.com/2013/09/t-shirt-i-blogging-giveaway.html

19.9.13

Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 22

Author : Nabila Medan Time : 9/19/2013 09:52:00 PM Total Comment : 5 Label :


Preloved Item. RM5

Author : Nabila Medan Time : 9/19/2013 12:59:00 PM Total Comment : 4 Label :



Follow Us -> Preloved_321
Harga serendah RM5 sehingga RM50!!

18.9.13

Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 21

Author : Nabila Medan Time : 9/18/2013 11:03:00 PM Total Comment : 2 Label :


Running Man Episode 163 (Watch Online)

Author : Nabila Medan Time : 9/18/2013 02:58:00 PM Total Comment : 1 Label :

Running Man Episode 163 Wih GDragon, Seungri, Daesung
Stealing Princess Jihyo's Heart

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Jodoh Itu Milik Kita Episod 10

Author : Nabila Medan Time : 9/18/2013 02:45:00 PM Total Comment : 0 Label :


Jodoh Itu Milik Kita Episod 11

Author : Nabila Medan Time : 9/18/2013 02:43:00 PM Total Comment : 0 Label :


Jodoh Itu Milik Kita Episod 12

Author : Nabila Medan Time : 9/18/2013 02:41:00 PM Total Comment : 0 Label :


Jodoh Itu Milik Kita Episod 13

Author : Nabila Medan Time : 9/18/2013 02:40:00 PM Total Comment : 0 Label :


Jodoh Itu Milik Kita Episod 14

Author : Nabila Medan Time : 9/18/2013 02:39:00 PM Total Comment : 0 Label :


Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 20

Author : Nabila Medan Time : 9/18/2013 02:31:00 PM Total Comment : 0 Label :


16.9.13

Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 19

Author : Nabila Medan Time : 9/16/2013 10:09:00 PM Total Comment : 5 Label :


T-SHIRT I ❤ BLOGGING GIVEAWAY

Author : Nabila Medan Time : 9/16/2013 02:00:00 PM Total Comment : 346 Label :


Yang Beralamat DiMalaysia Sahaja
1. Follow blog T-Shirt Mudah Terengganu & NabilaMedan
2. Like page dibawah

3. Buat entri yang bertajuk "T-SHIRT I ❤ BLOGGING GIVEAWAY!"
*copypaste code bawah ni sahaja untuk buat entri. Mudahkan? credit mia liana
4. Tinggalkan link entri dibahagian komen
16 September - 23 September 2013


Tempahan T-Shirt Superman Lengan Panjang Dibuka Sehingga Hujung Bulan Ini Sahaja!

Author : Nabila Medan Time : 9/16/2013 12:41:00 PM Total Comment : 4 Label :



Buka Tempahan
- Untuk Tshirt Superman Lengan Pendek & Panjang
- Saiz dari XS - 3XL
- Harga RM35 inc postage (Lengan Panjang)
- Tempahan dibuka sehingga hujung bulan ini sahaja!
- Warna tshirt boleh pilih (Putih, Hitam, Kelabu, Pink, Ungu, Hijau, Biru, Oren, Navy, Kuning, Merah, Maroon, Light Blue, Coklat dll)
- Serius buyer only!
- Proses akan mengambil masa lebih kurang seminggu selepas tamat tarikh tempahan
- Berminat? PM or whatsup 0172657312 (whatsup ONLY)
- Gambar diatas hanya contoh sahaja

14.9.13

Ready Stock! Tshirt Superman. RM15/pcs

Author : Nabila Medan Time : 9/14/2013 04:08:00 PM Total Comment : 2 Label :


RM15/pcs
Free Size (Small Cutting)
Postage RM6 (SM) / RM8 (SS)
PM Or Whatsup 0172657312 (Whatsup ONLY)

Preloved Item.

Author : Nabila Medan Time : 9/14/2013 08:56:00 AM Total Comment : 5 Label :




Status - 01, FG03 SOLD OUT

13.9.13

Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 18

Author : Nabila Medan Time : 9/13/2013 07:15:00 PM Total Comment : 0 Label :


12.9.13

Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 17

Author : Nabila Medan Time : 9/12/2013 01:57:00 PM Total Comment : 1 Label :


10.9.13

Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 16

Author : Nabila Medan Time : 9/10/2013 10:24:00 PM Total Comment : 1 Label :


9.9.13

Tonton Online Drama Cinta Jannah Episod 15

Author : Nabila Medan Time : 9/09/2013 11:38:00 PM Total Comment : 2 Label :


8.9.13

Preloved Item #2

Author : Nabila Medan Time : 9/08/2013 05:00:00 PM Total Comment : 3 Label :


Preloved item lagi. Maaf untuk gambar yang kurang jelas. Biasalah pakai phone murahkan? Haha. 

Kelabu
Baju kurung moden, siap bermanik bahagian leher.
Material chiffon lembut dan sangat selesa & sejuk.
Saiz 40.
Harga RM50 sepasang termasuk postage.

Kuning
Baju kurung, manik bahagian leher sedikit dan lengan pun ada sedikit manik. Manik dekat bahagian tengah baju seperti dalam gambar.
Material chiffon.
Saiz L.
Harga RM40 sepasang termasuk postage.
Baju ni baru pakai 1/2 kali taksilap. Masih elok.

Bukan preloved. Baru punya!


7.9.13

Preloved Item. Harga Murah

Author : Nabila Medan Time : 9/07/2013 11:12:00 PM Total Comment : 0 Label :


NM01
Harga : RM65 termasuk postage
Baju Kurung Moden
Material : Lycra
Size : Free Size. Fit S - Small XL
Harga Asal : RM95
Okay, baju ni nab beli masa seminggu sebelum raya. Takpernah guna pun. Biasalah dekat nak raya, semua rasa nak belikan? Last-last? Haha.

NM02 (SOLD OUT)
Harga : RM50 termasuk postage
Baju Dress
Material : Lycra (chiffon bahagian corak di lengan)
Size : Free Size. Fit Until L
Harga Asal : RM75

Berminat atau sebarang pertanyaan
PM facebook/page
Wechat : NabilaMedan
Siapa cepat dia dapat okay
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...