16.8.13

Kad Raya Daripada Blogger(s)!

Author : Nabila Medan Time : 8/16/2013 08:29:00 PM Total Comment : 19 Label :



Entri kali ni, pasal kad raya! Gembira rasanya sebab tahun ni agak banyak dapat kad raya. Dan setahu nab 100% kad raya tu semuanya daripada blogger. Wah wah! Kad raya yang nab dapat tu ada yang exchanged, ada yang menang segmen dan ada yang diaorang bagi. Hehe. Terima kasih daun keladi, tahun depan bagi la lagi. Harhar. Semua kad tu comel-comel belaka :)

19 comments

Friday, August 16, 2013 8:39:00 PM Delete! [Reply Comment]

wah banyaknyaaaa.... sama jugak dgn sis, kebanyakannya drp blogger :)

Friday, August 16, 2013 8:52:00 PM Delete! [Reply Comment]

WAHHH . MANYAKNYE DPT KAD RAYE SYGG

Saturday, August 17, 2013 12:17:00 AM Delete! [Reply Comment]

Wah, banyak dpt kad raya. Sama mcm saya, kad raya sume drpd kwn blogger

Saturday, August 17, 2013 1:06:00 AM Delete! [Reply Comment]

wah..banyak bangat nab dapat kad raya.

Saturday, August 17, 2013 4:03:00 AM Delete! [Reply Comment]

kad raya itu sihat?

Saturday, August 17, 2013 9:14:00 AM Delete! [Reply Comment]

yeyy ! dapat juga tengok rupa kad yang saya bagi . hahaa ... banyaknyoo akak dapat ... untong untong >.<

Saturday, August 17, 2013 11:14:00 AM Delete! [Reply Comment]

perghh! ni boleh menang blogger terbanyak dapat kad raya..hihi

Saturday, August 17, 2013 11:14:00 AM Delete! [Reply Comment]

Banyaknyaa !

Saturday, August 17, 2013 12:02:00 PM Delete! [Reply Comment]

wah..banyaknya!!

Saturday, August 17, 2013 12:39:00 PM Delete! [Reply Comment]

banyak betul kad raya yg Nab dapat ek
Selamat hari raya! :D

Saturday, August 17, 2013 2:20:00 PM Delete! [Reply Comment]

Waahh banyak dapat kad raya! Alhamdulillah ada gak kad raya dari akak yg mencelah dalam tu hihi..

Saturday, August 17, 2013 6:44:00 PM Delete! [Reply Comment]

selamat hari raya..maaf zahir batin

Saturday, August 17, 2013 6:45:00 PM Delete! [Reply Comment]

selamat hari raya..maaf zahir batin

Saturday, August 17, 2013 7:22:00 PM Delete! [Reply Comment]

Banyaknya dapat kad raya!
Selamat Hari Raya Nabila! ^^,

ZON PERMAISURI CHOMEL

Saturday, August 17, 2013 8:25:00 PM Delete! [Reply Comment]

Terbang melayang dari blog & mendarat di sini ('',) Salam Ziarah, & jemput ke blog ya : Blogger Sekalian, Tolong Zam Sound Budak Blogger Baru Ni Boleh Tak?

Sunday, August 18, 2013 11:47:00 AM Delete! [Reply Comment]

waaaa.... banyaknya! siap ada duit raya lagi tu.. best2

Sunday, August 18, 2013 12:29:00 PM Delete! [Reply Comment]

tahniah..:)

Monday, August 19, 2013 2:02:00 PM Delete! [Reply Comment]

wowwww.. banyak nyeee

Wednesday, August 21, 2013 2:28:00 PM Delete! [Reply Comment]

byk btul kad raye yg nabila dpt...hihi~.. :3
sori la coz akak nye kad raye bli je.. :P

nnti akak wat entry gak psl kad raye tau... ^_^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...