25.7.13

Hadiah Selamat Sampai. Brooch, Shawl, Booklet, Purse Dan Lain-Lain

Author : Nabila Medan Time : 7/25/2013 10:30:00 AM Total Comment : 5 Label :

Assalamualaikum. Hoyeahh. Alhamdulillah, sejak dua menjak ni nab ada jugaklah rasa keinginan nak join giveaway yang para blogger buat. Bukan apa, tengok hadiah yang ditawarkan tu. takleh tahan! Haha. Syukur, ada jugak rezeki nab sikit-sikit. Datang merasa "barang free" kan? Kuikui. Ada jugaklah beberapa hadiah yang dah selamat sampai dekat nab. Antaranya...




Booklet, yang buku tu. Buku cerita penuh pengajaran dan comel okay! Sebab buku tu penuh dengan "doodle" orang nak baca pun bersemangat tau. Serius! Sangat comel sangat sangat comellah. Kuikui. Masa dapat buku tu, nab dapat purse sekali. Tapi gambar purse taksempat nak capture. Harhar. Brooch, itu nab dapat dari blogger Intan Berlian. Dapat sebab berjaya capture angka pageviews dia. Sebenarnya takberjaya sebab salah angka, tapi tetap dapat. Ahakss. Terima kasih akak! Shawl, fuhhh! Shawl tu comel kot, corak reben, masa nab buka bungkusan, orang pertama yang sibuk nak pakai ialah adik sedara nab, umur baru 3 tahun kot. Selalu berebut hadiah dengan dia lah. haha. Selain hadiah di atas, nab ada dapat blouse. Warna pink! Sweet sangat. Tak sempat nak capture sebab masa dapat terus pakai. Hoho. Gelabahkan? Huihui. Yang lain? Hoho. Nab tak ingat sangat. Hehe.

5 comments

Thursday, July 25, 2013 11:07:00 AM Delete! [Reply Comment]

bestla nab dpt banyak hadiah..

Thursday, July 25, 2013 11:21:00 AM Delete! [Reply Comment]

murah rezeki nab :)

Thursday, July 25, 2013 12:57:00 PM Delete! [Reply Comment]

congrats! so far xpnh lg menang mne2 GA. btuah gitu

Thursday, July 25, 2013 2:36:00 PM Delete! [Reply Comment]

brtuahnya nab.

Friday, July 26, 2013 5:21:00 PM Delete! [Reply Comment]

bestnye dapat hadiah :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...