24.7.13

DiGi Prepaid Rider : BE/CPUV Kedua Daripada Nuffnang

Author : Nabila Medan Time : 7/24/2013 08:00:00 PM Total Comment : 8 Label :


Assalamualaikum.
Dah beberapa hari jugaklah nab takbuka nuffnang ni atas kes merajuk! Ahakss. Saja nak menggedik sikit dekat nuffnang kononnya. Sebenarnya nab ada hadapi satu pengalaman masa dapat BE pertama dari nuffnang hari tu iaitu status gliteratti nab tiba-tiba ditarik. Huhh. Masa tu memang gelabah gila, susah nak cakap. Dah la pertama kali dapat, masa tu jugaklah gliteratti nak ditarik. Punyalah kelam kabut contact dengan pihak nuffnang, lepas tu diaorang reply agak lambat. Lepas dua hari, dah redha dah dengan apa yang akan terjadi, nak mengharap sangat pun dah takboleh. Terus fedup, taknak buka lagi. Sakit hati wooo!

Lepas dari itu, nab ada buka selepas seminggu merajuk. Tengok-tengok cpuv pertama dah credited. Earning ditolak separuh dari earning sebenar sebab status gliteratti masih belum pulih. Tapi dah syukur dah sebab earning tu agak banyak dan paling banyak kot daripada sebelum ni. BE pertama pada 24 Jun 2013, BE kedua yang nab dapat kali ni adalah pada 24 Julai 2013. Nampak tak? Nampak? Sebulan nak tunggu BE baru. Ingat nuffnang dah taknak bagi. Kuikui. Status gliteratti nab dah pulih lepas beberapa hari BE pertama credited.

Cerita pasal BE kedua lah ya.. BE kali ni daripada DiGi Prepaid Rider. Baru je BE ni masuk, jadi earning dia masih "0.00". Syukur sangat sebab dapat rezeki ni, terima kasih sangat-sangat kepada pihak nuffnang juga pihak DiGi Prepaid Rider!! Kalau-kalau korang ternampak iklan daripada DiGi Prepaid Rider ni, jangan lupa klik-klik eh? Jasamu akan ku kenang. Kuikui. Hiksss.

8 comments

Wednesday, July 24, 2013 8:48:00 PM Delete! [Reply Comment]

Wah..ada BE.. tahniah..rezeki tu..dulu dan kini sya pun slalu gak bertukar status gilatakreti tu...hehe..tapi itu perkara biasa berlaku kat mana2 blogger yang berkepit dgn nuffnang..

Wednesday, July 24, 2013 9:21:00 PM Delete! [Reply Comment]

Alhamdulillah dapat lagi, lambat pun xpe kan :) congrats nab

Wednesday, July 24, 2013 9:45:00 PM Delete! [Reply Comment]

Tahniah yek

Wednesday, July 24, 2013 9:47:00 PM Delete! [Reply Comment]

Ok lagi, sekurang2nya dapat jugak BE.. Akak ni, langsung tak merasa.. Cuma kencang dapat blogbuster campaign je.. Hehe..

Wednesday, July 24, 2013 10:04:00 PM Delete! [Reply Comment]

Tahniah ya..saya pun dapat BE yang sama hari ni

Wednesday, July 24, 2013 10:32:00 PM Delete! [Reply Comment]

rezeki bulan pose tuh..^^

Thursday, July 25, 2013 7:46:00 AM Delete! [Reply Comment]

Assalammualaikum...nabila medan,

tahniah k...

mselim3 pun baru jgk dapat BE daripada digi rider...nie.. pape pun mselim3 gembira tgk kekawan dapat..

amin.

mselim3.

psl: dapat nanti boleh belanja mselim3 k...hehehe

Thursday, July 25, 2013 9:46:00 AM Delete! [Reply Comment]

tahniah...akak pun dapat BE yang sama.......

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...