28.3.13

Aku Benci Mama Lakonan Hanis Zalikha [Tonton Online]

Author : Nabila Medan Time : 3/28/2013 08:30:00 PM Total Comment : 5 Label :


Nama yang tidak asing lagi, tak kira dalam bidang lakonan mahupun dunia blog. Hanis Zalikha seorang yang sangat cantik. Serius, kalau tengok jeles jeles jeles! Terbaru Hanis Zalikha ada berlakon dalam drama "Aku Benci Mama". Kalau korang tengok drama tu dengan penuh penghayatan, mesti korang sedih! menangis! Nabila sendiri yang tengok pun hampir nak keluarkan air mata, tapi dek malu sebab tengok dengan family. Biarkan saja air bertakung. Harhar. Siapa tak kenal Hanis Zalikha? Meh usha Blog Hanis Zalikha. Ada yang terlepas tengok? Tekan link bawah tu okay :)

 Kesibukan kerja dan masalah ibu bapa, menyebabkan Liana terabai. Emosi Liana sering terganggu, tetapi ia tidak pernah menjejaskan prestasi pembelajaran Liana. Keputusan PMR Liana cemerlang dan ibu bapanya setuju untuk menghantar Liana ke sekolah berasrama penuh supaya mereka mempunyai lebih banyak masa untuk diri mereka. Pada waktu ini, surat cerai sudah ditandatangani. 

Tonton Online Disini

5 comments

Thursday, March 28, 2013 8:33:00 PM Delete! [Reply Comment]

Dah tengok dekat cerekarama.. muhehe.. :)

comeeyy hanis zalikha :)

Thursday, March 28, 2013 9:28:00 PM Delete! [Reply Comment]

kak hanis tu mmg terkenal lah :(

Thursday, March 28, 2013 10:12:00 PM Delete! [Reply Comment]

nak try tengoklah lepas nie...

Thursday, March 28, 2013 11:29:00 PM Delete! [Reply Comment]

hanis zalikha makin famous kan :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...