8.2.13

Mata Hati (Nubhan) - Ost Setia Hujung Nyawa

Author : Nabila Medan Time : 2/08/2013 08:40:00 PM Total Comment : 0 Label :

Selamat malam!!
Okay, tadi nabila dapat komen , ada yang bertanya.. Ada satu lagi lagu latar yang dimainkan di drama Setia Hujung Nyawa. Yang pasti penyanyinya seorang lelaki. Mungkin lagu yang dicari ialah lagu Mata Hati yang dinyanyikan oleh Nubhan ini.

 Lirik Mata Hati (Nubhan)
Telah ku kata cinta ini selamanya 
Telah ku janji selalu di sisi 
Walau apa terjadi tak ku mungkiri

Begini dekat begitu jauhnya 
Dalam jangkauan 
Namun tak tersentuh 
Ku hanya ruang kosong 
Oh di matamu yang makin suram 
Pudar cahaya meremuk jantung ini

Chorus 

Pandanglah aku dengan mata hati 
Ku rayu padamu 
Peganglah ku biar ku rasa bernyawa 
Ku ingin rasa ku masih bermakna

Telah ku hafal tiap garis di wajahmu 
Telah ku kenal bahasa tubuhmu 
Bertambah sukar lagi 
Membiarkan kau resah begini 
Kerana aku yang pernah kau kasihi

Ulang Chorus 
Perpisahan paling menyeksa 
Ketika bahagia 
Sedang di puncak tertinggi dalam kehidupan 
Namun siapalah aku untuk merubah suratan 
Bila masanya tiba

Pandanglah aku 
Peganglah aku
Biar ku rasa bernyawa 
Ku ingin rasa ku masih bermakna

Pandanglah aku dengan mata hati 
Ku rayu padamu peganglah aku 
Biar ku rasa bernyawa 
Ku ingin rasa ku masih bermakna

Ku ingin rasa ku terus bernyawa 
Telah ku kata cinta ini selamanya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...