29.12.12

Perhatian!! Pemenang Nabila Medan's Giveaway!

Author : Nabila Medan Time : 12/29/2012 09:30:00 AM Total Comment : 13 Label :

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ Dan Selamat Pagi

Hello? Mana pemenang giveaway ni? Kenapa lambat sangat nak tebus hadiah korang? Haih. Tahu la hadiah tu takmahal sangat kan. Orang lain bukan main berebut nak hadiah tu, korang ? hurmm. Tolong ye? Kalau boleh secepatnya! Sebelum masuk tahun 2013. Sebab bila masuk tahun baru nanti nabila sibuk , para sponsor pun sibuk. Jangan nanti ngadu, takdapat hadiah pulak! Mohon sangat ye untuk semua pemenang giveaway.




13 comments

Saturday, December 29, 2012 10:13:00 AM Delete! [Reply Comment]

kalau dorang tanak , kasilah kat kami yg xbertuah , hihi ^_^v

Saturday, December 29, 2012 10:15:00 AM Delete! [Reply Comment]

Assalamualaikum , akak . sorry k lambat tuntut hdiah dr giveaway yg sya join. sbnarnya xsempat nak online sbb kena pegi tsyen. bkn taknak trima hdiah tu. anyway thanks :)

Saturday, December 29, 2012 10:43:00 AM Delete! [Reply Comment]

btul2..sha sorg g xtuntut..hehe..apapun cute banner tu :P

Saturday, December 29, 2012 11:07:00 AM Delete! [Reply Comment]

saye nak hadiah2 tu hihihi

Saturday, December 29, 2012 11:23:00 AM Delete! [Reply Comment]

Nak tuntut pun tak tersenarai.. huhu~

Saturday, December 29, 2012 2:55:00 PM Delete! [Reply Comment]

dorang tak bersyukur .. bek bgi wa je hehe :P

Saturday, December 29, 2012 5:00:00 PM Delete! [Reply Comment]

@Izzah Ismail - ingat mmg nak random balik... Tapi tengok dlu la ;p

Saturday, December 29, 2012 5:02:00 PM Delete! [Reply Comment]

@Arina Waalaikumsalam. Okay dear :)

Saturday, December 29, 2012 5:03:00 PM Delete! [Reply Comment]

@sHaRiNa eLyaNa Harap nanti pemenang tuntut la ye. Hehe :>

Saturday, December 29, 2012 5:03:00 PM Delete! [Reply Comment]

@liazahirah Nah ;p

Saturday, December 29, 2012 5:03:00 PM Delete! [Reply Comment]

@ahsfantasy24 Hehe ;p

Wednesday, January 09, 2013 12:44:00 PM Delete! [Reply Comment]

alamak.. saya bz sgt.. sorry... saguhati tu boleh dpt lagi ke??

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...