22.11.12

Pageviews Dan Uniques Visitor Minggu Ini (15-21 Nov)

Author : Nabila Medan Time : 11/22/2012 05:06:00 PM Total Comment : 11 Label :

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ Dan Selamat Petang

Alhamdulillah, pageviews dan UV ada menaik sikit minggu ni. Takada lah sampai berjuta dan banyak macam korang punya. Tapi dah bersyukur jugak sebab naik.


11 comments

Thursday, November 22, 2012 5:16:00 PM Delete! [Reply Comment]

kira ok la tu..Siti tak pernah cecah camni taw.. :P

Thursday, November 22, 2012 5:18:00 PM Delete! [Reply Comment]

hebatnyaaa....saya ni 100 pun xprnh rasa lg..

Thursday, November 22, 2012 5:25:00 PM Delete! [Reply Comment]

hebat sgt... tahniah awak.... knp sy tak pernah mcm tu. herk herk.

Thursday, November 22, 2012 5:28:00 PM Delete! [Reply Comment]

Untunglah~

Thursday, November 22, 2012 5:30:00 PM Delete! [Reply Comment]

wah ! bestnya dia !! tahniah ye . pageview saya pon dah makin meningkat jugak tapi xbanyak pon macam kak nabila . beratus-ratus je . teruskan usaha nk dpt trafik tinggi ye :)

Thursday, November 22, 2012 6:16:00 PM Delete! [Reply Comment]

Bagus2 teruskan usaha hasilkan entry baik utk tambah visitor

Thursday, November 22, 2012 6:17:00 PM Delete! [Reply Comment]

Tahniah ye

Thursday, November 22, 2012 7:45:00 PM Delete! [Reply Comment]

banyaknyaa......dah outstanding ni..

Thursday, November 22, 2012 9:14:00 PM Delete! [Reply Comment]

mudah je nak dapat uv 1k..banyak buat backlink untuk entri yg lepas ke dalam entri baru..kalo rajin backlink ke entri org lain ngan komen entri org tu..letak linkwithin sekali.

Friday, November 23, 2012 12:11:00 AM Delete! [Reply Comment]

Perghhhhh banyak gila. Fie 100 lebih je tu pun kadang kadang

Friday, November 23, 2012 10:54:00 AM Delete! [Reply Comment]

ramai la tu yg views :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...