10.8.12

Segmen : Kenangan Kad Raya

Author : Nabila Medan Time : 8/10/2012 04:13:00 PM Total Comment : 2 Label :


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ Dan Selamat Petang

miss Z berceloteh
Due 16 August 2012
Click Banner!

Kenangan kad raya nabila adalah first time dapat kad raya dari blogger.Perasaan mestilah best kan? Lagipun tahun 2011 adalah tahun pertama nabila jadi blogger.Tuptup raya, dapat pulak kad raya dari blogger memang syok rasanya. Nak tengok kad raya tahun lepas yang nabila dapat dari blogger-blogger? Nabila ada letak dekat entri Kad Raya! dengan entri Dapat Kad Raya Lagi~. Tahun ni punya? Insya-Allah nabila buat entri jugak. Ada tak yang pos kad raya kat nabila? Kalau ada mintaklah alamat. haha *taktahu malu* ;p

Itu kenangan nabila.Kenangan korang? Jom lah kongsi bersama! Memang best kalau dapat kad raya ni. Tapi sekarang makin berkurang. Tapi ia tidak akan dilupakan, masih ada lagi yang main pos kad raya ni.Nak dapat kad raya dari nabila? join giveaway ini. promote jap ;p


2 comments

Friday, August 10, 2012 6:16:00 PM Delete! [Reply Comment]

selamat bersegmen..:)

Sunday, August 12, 2012 5:29:00 PM Delete! [Reply Comment]

bestnya dapat kad raya dari blogger.. hehehe..seronok ja rasakan..walaupun tak kenal tp dapat kad raya :)

tenkiuu join

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...