30.8.12

Saya nak duit raya Cik Misya!!!

Author : Nabila Medan Time : 8/30/2012 02:41:00 PM Total Comment : 3 Label :


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ Dan Selamat Pagi

Saya nak duit raya Cik Misya!!!
Due 31 August 2012
Click Banner!

Kisah Saya Dan Duit Raya
Zaman kanak-kanak sememangnya sangat seronok dan indah , tambah pula apabila bulan syawal menanti tiba.Pasti kanak-kanak adalah orang yang paling gembira sebab menanti duit raya dari ibu bapa , sanak saudara dan juga orang lain. Nabila tidak ketinggalan dalam menjalani kehidupan seperti itu dahulu. Pernah suatu ketika , nabila pergi beraya beramai-ramai dengan kawan pergi ketuk semua pintu rumah yang ada dekat satu perumahan ni.Kenal atau tak bukan penghalang untuk dapat duit raya. Kitaorang pernah beraya dirumah orang bujang. Langsung takada kuih raya, air cuma air masak je yang dia bagi. Haha. Sanggup tak sanggup benda dah jadi.Tapi tu cerita masa sekolah rendah, sekarang nabila dah sekolah menengah dah. Takbuat dah macam tu, tapi memori "ketuk pintu satu perumahan" tu adalah satu kenangan buat nabila. Sangat seronok okay X_X

Syarat Contest

Pantun Untuk Cik Aimi

Soalan Cepumas 

Ucapan Terakhir

3 comments

Assalamualaikum, is singgah dari Segmen Saya nak duit raya Cik Misya!!!, is dah follow sini nanti jemput lah singgah blog is yer? http://iskandarx.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html

Wednesday, September 05, 2012 10:33:00 AM Delete! [Reply Comment]

Salam dear.. Thank you for joining my contest.:) Jawapan kepada soalan : Em kenangan yang tak boleh dilupakan 2 tahun lepas.. 1 Syawal betul-betul jatuh pada birthday saya 10 September. 10 hari sebelum tu, 31 Ogos 2012 Hari Merdeka yang merupakan hari saya dan incik tunang sekarang declare perhubungan.^_^ Now Alhamdulillah kami dah masuk tahun kedua. Jom singgah entri terbaru saya..=) http://www.aimisyahirah.com/2012/09/doa-apabila-hati-disakiti.html

Wednesday, October 24, 2012 11:06:00 PM Delete! [Reply Comment]

Salam.
Bagi yang ada blog
dijemput untuk menyertai GA kami di:-
http://homestayskudaijohor.blogspot.com/p/ga-homestay-alya.html

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...