22.7.12

Rezeki Awal Ramadhan Dapat Perfume!

Author : Nabila Medan Time : 7/22/2012 04:50:00 PM Total Comment : 11 Label :


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ Dan Selamat Petang

Alhamdulillah rezeki diawal ramadhan nabila menang dalam giveaway yang dianjurkan oleh kak jaja sutera.

Pagi semalam , sedang khusyuk online twitter dan facebook. "Tin tinnnnn!" terus intai keluar, oh pakcik pos laju datang. "Hantar apa eh?" terus keluar , ambil bungkusan yang pakcik pos laju bagi dan tandatangan. Pakcik pos laju dah pergi , terus masuk rumah. Dengan perasaan yang taksabar, nabila koyak bungkusan tu dengan rakus! haha. Dan akhirnya.... Woowww! Maiiggood. Nak tahu nabila dapat apa?


Maaf gambar kurang jelas kot sebab guna phone ciplak je pun.haha.Btw, suka sangat dengan hadiah ni! Perfume. wangiii. Perfume untuk raya nanti, so nabila simpan dulu dalam kotak.haha.Thankss to sis jaja sebab anjurkan giveaway ini! Lain kali boleh buat lagi. hehe.

11 comments

Sunday, July 22, 2012 4:52:00 PM Delete! [Reply Comment]

wahhh... bestnye dapat perfume~~ tahniah dear~ ^^

Sunday, July 22, 2012 5:01:00 PM Delete! [Reply Comment]

wow.. best..best..

Sunday, July 22, 2012 5:46:00 PM Delete! [Reply Comment]

Tahniah kak nabila
Beznyedapat perfume

Sunday, July 22, 2012 5:48:00 PM Delete! [Reply Comment]

Wahhh! Jeles, jelesss

Sunday, July 22, 2012 6:23:00 PM Delete! [Reply Comment]

wauu , tahniah kak ! :)

Sunday, July 22, 2012 6:49:00 PM Delete! [Reply Comment]

congrat dear :)

Sunday, July 22, 2012 7:47:00 PM Delete! [Reply Comment]

Tahniah Nabila :D

Sunday, July 22, 2012 8:30:00 PM Delete! [Reply Comment]

Tahniah!! bestnya dapat minyak wangi :)

Sunday, July 22, 2012 8:32:00 PM Delete! [Reply Comment]

Perfume :) nak jugak . *hehe* Tahniah kak Nabila !

Sunday, July 22, 2012 8:57:00 PM Delete! [Reply Comment]

jeles..hikhik

Sunday, July 22, 2012 10:40:00 PM Delete! [Reply Comment]

wah..best la..tahniah..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...