8.6.12

Promosi , Ruang Iklan Untuk Di Sewa!

Author : Nabila Medan Time : 6/08/2012 05:20:00 PM Total Comment : 7 Label :

Blog Nabila Medan kini menawarkan ruang iklan untuk blogger-blogger mempromosikan blog peribadi mereka atau blogshop mereka. Pageview tidaklah mencecah berjuta-juta sehari , tetapi boleh dikatakan ada juga pengunjung yang datang ke blog picisan ini.. Ruang iklan ini tidak akan menerima iklan-iklan yang berbentuk negatif ya! 

Overviews (Month):
*tekan gambar untuk lebih jelas*



Pageviews by Countries : 



Pageviews Last Week :

Pageviews This Week : 

Pageviews Last Month :


Berminat? Bayaran Melalui Topup Sahaja.Jika Berminat Boleh Berhubung Di nabilamedan@yahoo.com atau Inbox Di Fanpage Nabila

7 comments

Friday, June 08, 2012 5:30:00 PM Delete! [Reply Comment]

Menarik.. !

Friday, June 08, 2012 5:58:00 PM Delete! [Reply Comment]

macam best je! :D

Friday, June 08, 2012 8:39:00 PM Delete! [Reply Comment]

ni percuma ke kena topup ? xpaham la..

Friday, June 08, 2012 8:51:00 PM Delete! [Reply Comment]

tapi saya xpaham la part..

Membuka Harga * Promosi *- RM 10 setiap bulan + Percuma 24 Jam Review Sticky Post- RM 3 minggu

tolong explain sikit

Friday, June 08, 2012 9:26:00 PM Delete! [Reply Comment]

Nabila tengok kat mana PAGEVIEW semua tu ? Nak tau jugak ...

Friday, January 04, 2013 1:43:00 PM Delete! [Reply Comment]

akak nak tempah iklan blog...:)..macam mana caranya?

Tuesday, October 08, 2013 8:00:00 PM Delete! [Reply Comment]

Salam Nabila. Saya pon nk letak iklan juga.. pm saye bole tak? Hihi

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...