11.6.12

Pemenang 1st Giveaway by Nabila Medan?

Author : Nabila Medan Time : 6/11/2012 09:43:00 PM Total Comment : 9 Label :





Big Giveaway For This School Holiday!
1st Giveaway By Lieyna
Lomo Aquapix GiveAway
Miss Jijie 1st GiveAway!!
Segment Up Follower Hebat
Win Lomo,Samsung Phone And MP3 Here!
MidYear Mega Giveaway!


  Assalamualaikum.Dari hari sabtu lepas , nabila banyak terima soalan tentang Pemenang 1st Giveaway By NabilaMedan.Bila nabila nak umum , hari apa? siapa pemenang? Entri ni bukan nak umumkan pemenang ye.Nampak tanda soal dekat title tu? Hak3.nabila bukan taknak umum , dan nabila bukan nak lengahkan.tiada niat pun.Tapi hanya menunggu masa yang sesuai je.

  Kita hanya boleh merancang , tapi yang menentukan? Allah sahaja yang dapat menentukannya.Nabila minta semua peserta giveaway alert dengan entri nabila kali ini.Supaya takada lagi yang keliru dan tertanya , nabila ni hanya insan biasa , pasti ada kesilapan.Tangan ada dua je , tak mampu nak buat kerja sekali gus.Insya-Allah nabila akan umumkan secepat mungkin.Mungkin esok atau lusa , nabila dah mula umum pemenang.So Please Alert Okay?!

Semua Para Peserta , Minta Bantuan Korang Click Link Dibawah -

9 comments

Monday, June 11, 2012 9:48:00 PM Delete! [Reply Comment]

buat suspen je, huhu :p

Monday, June 11, 2012 9:57:00 PM Delete! [Reply Comment]

@Farra - takada niat! hek3. nak umum hari ni taksempat.insya-Allah esok.tunggu ye :D

Monday, June 11, 2012 10:00:00 PM Delete! [Reply Comment]

ingat ke ape tady, tekejut gilaa :D

Monday, June 11, 2012 10:15:00 PM Delete! [Reply Comment]

ingatker nk umumkan pemenang. haha. tertipu dgn tajuk. anyway, tak sabar nak tahu sape yg dpt hadiah. harap-harap saya lah.haha (muka tebal)

Monday, June 11, 2012 11:37:00 PM Delete! [Reply Comment]

wokey...gdluck kengkwn...

Tuesday, June 12, 2012 12:04:00 AM Delete! [Reply Comment]

Fuhh. Suspen betul. Sikit lagi nak tercabut jantung. Hok2. :)

Tuesday, June 12, 2012 4:46:00 PM Delete! [Reply Comment]

Fuhh.. tajuk awak buatkan minda saya penuh "tanda soal".. SASPEN! :) Kwn2,gud luck! :) pray for me too guys! :)

Tuesday, June 12, 2012 6:13:00 PM Delete! [Reply Comment]

Nak terbeliak mata bile bace..ingatkan harinih..huhu..okay okay..saye sedia menunggu ^^

Tuesday, June 12, 2012 6:43:00 PM Delete! [Reply Comment]

Buat suspen je . HEHE

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...