24.5.12

Attention! Semua Pemenang Hantar Detail Dengan Segera.

Author : Nabila Medan Time : 5/24/2012 01:31:00 PM Total Comment : 4 Label :





Contest Paling Terbaik Bulan Ini!
- Segment Free Lomo
- Giveaway 3 Lomo Aquapix To Winner!  -  
- Contest Hebat Ninie -

   Assalamualaikum.Selamat petang semua.Wahai pemenang bertuah ku sekalian.Sila hantar detail segera okay? kesian kat pemenang yang dah hantar detail , terpaksa tunggu korang.Sebab nabila kumpul kan detail dulu.Kalau bagi satu-satu kan pening pulak sponsor tu kan? Masa belum umum , bukan main semangat tanya siapa pemenang kan? bila dah umum tak muncul-muncul pulak dah~

*nama pemenang yg dah dipotong tu maknanya nabila dah terima email mereka*


Pengumuman Kedua!
Sekejap lagi nabila akan buka 1st Giveaway nabila! *buka awal sikit sebab giveaway ni berlangsung selama 16 hari sahaja.Tunggu!*

4 comments

Thursday, May 24, 2012 1:54:00 PM Delete! [Reply Comment]

kalau mereka tak anta-2 detail juga . mcm mne ye ? awak akan cabut undi lain ke ?

Thursday, May 24, 2012 2:41:00 PM Delete! [Reply Comment]

wah...x sabar nk join ni

Friday, May 25, 2012 9:30:00 PM Delete! [Reply Comment]

CK join ye.

Id follower-cempaka kuning
Id Fb-norzie hany

http://cempakakuningku.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-nabila-medan.html

Monday, May 28, 2012 10:14:00 AM Delete! [Reply Comment]

dah antr :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...