11.5.12

8 Buah Lomo Aquapix Untuk DiMenangi! Cepat!!

Author : Nabila Medan Time : 5/11/2012 10:01:00 PM Total Comment : 5 Label :





Contest Paling Terbaik Bulan Ini!
- Segment Free Lomo
- Giveaway 3 Lomo Aquapix To Winner!  -  
- Contest Hebat Ninie -

  Assalamualaikum.Sekarang semua dah tahu yang "Lomo Aquapix" telah menjadi kegilaan 90% orang kan? Mungkin.Haaaa.Kalau perasan banyak GA/Contest/Segmen yang menawarkan "Lomo" sebagai hadiah.Ia semesti nya akan menarik ramai orang untuk join kan? Malam ni nabila nak ajak korang untuk menangi

Antara ga/contest/segment yang menawarkan hadiah lomo.
2.Giveaway Lomo Wave [3 Buah Lomo]
3.Giveaway Amer Corner [2 Buah Lomo]
5.Siapa Nak Lomo Free? [Sebuah Lomo]


   1 2 3. . . 8 Semua nya kan? pheewwwitt! nabila satu pun takdapat lagi. haha.Siapa yang nak lomo tu korang ringankan la tangan join ga/segmen kat atas tu.Mana tahu rezeki ada kat korang kan? Cuba je la.Ada lagi ke contest yang nabila tertinggal? hehe.Selamat Mencuba dan semoga berjaya! GoodNight And Sweet Dream :)


5 comments

Tuesday, May 08, 2012 10:36:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehehe ada masa boleh join dear...

Tuesday, May 08, 2012 11:45:00 PM Delete! [Reply Comment]

salam
singgah sini:)

jom join 1st giveaway by cik iena
http://www.ienaeliena.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

Wednesday, May 09, 2012 4:18:00 PM Delete! [Reply Comment]

wow banyak nye lomo :D

Wednesday, May 09, 2012 6:59:00 PM Delete! [Reply Comment]

gud luck ye dik ;)

Thursday, May 10, 2012 1:35:00 PM Delete! [Reply Comment]

banyaknya lomo yg belh dapt free huhuh..

ada masa jemputlah join segmen miss z

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/05/segmen-up-follower-tambah-kenalan.html

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...