21.4.12

Tutorial : Tukar Dashboard Baru Kepada Yang Lama Semula!

Author : Nabila Medan Time : 4/21/2012 12:20:00 AM Total Comment : 12 Label :

Contest Paling Terbaik Bulan Ini!
- Join Lucky Draw Faqihah And NHA -
- Contest Aquapix Lomo by Mira Hussin -

Pening tengok design terbaru blogger home? oh yeahh! kini ada cara nya.mungkin ni dapat membantu korang sedikit sebanyak kan?

1.Tekan Butang "Setting" Yang Ada DiBahagian Dashboard

2.Pilih dan tekan "Old Blogger interface"

 3.Done? dan tadaaaaaaa!

Senangkan? kalau dashboard korang tak ada benda setting tu , taktahu la nak buat macam mana.haha.semoga tutorial ini bermanfaat buatmu :3

ia membantu? mari bantu nabila pula :>
Click My ChurpChurp

dah guna komen lah! hihi

Terserahla kalau nak guna! ada yang suka dengan dashboard baru , ada yang tidak suka sebab mungkin tak biasa.Pendapat masing-masing :)

12 comments

Saturday, April 21, 2012 12:36:00 AM Delete! [Reply Comment]

rase bese je kot dashboard yg br tu...anyway thnx 4 tutorial..hihi

Saturday, April 21, 2012 2:06:00 AM Delete! [Reply Comment]

tengs dear ! hee. memang serabut >.< agak x suka la yg new punya nie. hohoho :DD

Saturday, April 21, 2012 11:13:00 AM Delete! [Reply Comment]

hha, samelah kite *sep sikit*

Saturday, April 21, 2012 11:24:00 AM Delete! [Reply Comment]

tengss gitau care nak tukar blik dashbord tu..
naek juling mate dok tengok yang baru tu
hehehe
tengkiu ^^

Saturday, April 21, 2012 1:20:00 PM Delete! [Reply Comment]

okeyh...makaceh yaar...

Saturday, April 21, 2012 1:21:00 PM Delete! [Reply Comment]

thanks dear ;)

Saturday, April 21, 2012 3:37:00 PM Delete! [Reply Comment]

Thanks :)

Monday, April 23, 2012 9:02:00 PM Delete! [Reply Comment]

tq dear...

Tuesday, May 01, 2012 11:53:00 AM Delete! [Reply Comment]

suka yg lama.. :-)

Friday, November 02, 2012 4:12:00 PM Delete! [Reply Comment]

tp blog sy xde old blogger interface.. mcm mne pulak nk buat..tlong lha...xske yg bru ni..

Ekha
Friday, July 12, 2013 11:03:00 PM Delete! [Reply Comment]

saya punya blog takdaa 'old blogger interface'. Mcam mna tuu?

Friday, September 20, 2013 11:38:00 AM Delete! [Reply Comment]

xde old blogger interface jugak la.cm ne sis?

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...