13.4.12

Tempahan Kini Dibuka? [Hire Me!]

Author : Nabila Medan Time : 4/13/2012 05:30:00 PM Total Comment : 4 Label :

Contest Paling Terbaik Bulan Ini!
- Join Lucky Draw Faqihah And NHA -
- Contest Aquapix Lomo by Mira Hussin -

HAHA , macam tak percaya kan? *hentuk kepala 7kali kat dinding*
Oke , serius k.. nabila nak amik tempahan.Kalau busy mungkin nabila tutup sekejap.Buat masa ni promosi sedang berjalan...


Promosi Sedang Berlangsung!

Banner GIF
- RM 3

Banner Biasa 
- RM 2

Menubar
- RM 3 (5 Pasang/Menubar)

Full Edit Blog (biasa)
- RM 10
Header Biasa
- RM 5

 Sebarang pertanyaan atau tempahan sila PM nabila difacebook! Sekian...

Proses akan dibuat setelah pembayaran dibuat.Pembayaran melalui topup sahaja.

Syarat nak buat tempahan sila rujuk disini Syarat Tempahan.Nak Tutorial Free? disini.TutorialSPM.

Tetibe je nak amik tempahan ni apa cer ni? uihhh.tapi taktahu la ia akan berjalan secara baik atau tidak.Dan moga nabila boleh handle.Amin :)

4 comments

Friday, April 13, 2012 5:58:00 PM Delete! [Reply Comment]

jom tempah reramai..:)

Friday, April 13, 2012 8:18:00 PM Delete! [Reply Comment]

wah..bgus aa Nabila wat tempahan, hehe.. ^_^

nnti2 akak nk hire Nabila, ngehehe... XD

Saturday, April 14, 2012 2:11:00 PM Delete! [Reply Comment]

Bagus bagus sista..:)

Wednesday, May 22, 2013 11:27:00 PM Delete! [Reply Comment]

assalamualaikum dear... nak minta tlg editkan blog boleh? kebetulan skg memang tengah cari orang yg boleh tolong editkan blog... pm sis kat sini yer https://www.facebook.com/nadhiraizzatipage

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...