27.4.12

Geng FiQ'Ra : Aktiviti Ke-12

Author : Nabila Medan Time : 4/27/2012 08:52:00 PM Total Comment : 1 Label :

Contest Paling Terbaik Bulan Ini!
- Segment Free Lomo -
- Contest Aquapix Lomo by Mira Hussin -
- Contest Hebat Ninie -

Assalamualaikum dan selamat malam semua nya.Malam ni nabila nak sertai satu aktiviti dari admin Geng fiQ'Ra.Ini adalah aktiviti ke-12 yang telah dianjurkan oleh admin GF aka kak mas.Sudah lama menunggu aktiviti dari admin GF.Tapi tidak mengapa , kami disini memahami kesibukan admin disana.Oke , straight to the point.aktiviti kali ni nabila akan jawab semua soalan yang telah disediakan oleh admin GF.


a) 7 orang yang paling awak sayang, siapa dan beritahu nama :)
1.Sarinah , mama saya yang baik , penyayang dan juga ratu dihati saya untuk selamanya.
2.Medan , abah saya yang kuat , tekun dan penyabar.Seorang yang rileks! love you abah :3
3.Yasin , adik bongsu saya.Peneman nabila dan penghibur untuk nabila.Bergaduh sehebat mana pun , selepas beberapa jam kemudian pasti akan berbaik semula.Rasa takboleh hidup tanpa dia :')
4.Athirah , kakak sulung saya.kawan untuk bertengkar.hehe
5.Fatiha , kakak kedua saya.sentiasa cool oke.
6.Damrin , arwah atuk saya.rindu dia sangat sangat.nabila akan sentiasa doakan yang terbaik untuk atuk disana. . .
7. Nabila/Diri Sendiri , kalau kita taksayang dekat kita sendiri.Siapa yang nak sayangkan?

b) 3 negara, ( bukan negeri ) yang awak idam idamkan untuk ke sana, negara apa :)
1.Korea! teruja sangat kalau dapat pergi sana.i bukan giler kpop oke.Juz suka dengan tempat kat sana.
2.Mekah , berharap dapat pergi kat sana dengan family :')
3.Singapura 

c) apa prinsip hidup awak.. beritahu 1 je prinsip :)
Beri yang paling terbaik selagi kita mampu.

Harap jawapan itu memuaskan.Kawan , cousin , jiran , guru.Semua tu sentiasa ada dalam list orang yang nabila sayang.Cuma list tu takcukup untuk nabila letak di sini.Tetapi list itu sentiasa berada di hati nabila.
Wasalam...

1 comment

Friday, April 27, 2012 9:05:00 PM Delete! [Reply Comment]

nabila dah join , rindu gf kan dan nabila sekali . huhu :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...