10.3.12

Oh Yeahh! Cuti Sekolah Kembali Lagi.

Author : Nabila Medan Time : 3/10/2012 09:18:00 PM Total Comment : 4 Label :

#Nak hadiah yang bernilai lebih RM100?
- Join Lucky Draw Faqihah And NHA -

Assalamualaikum.Oh Yeahh! Disaat ini kegembiraan kian terasa dan didetik ni kegembiraan hampir dikecapi.Eh Eh , Fine! Otak masuk air kejap sebab dapat cuti free! K Dah , cover cover.Fuhh~

Cuti pon cuti jugak , jadual nak buat homework tetap berjalan seperti biasa.Homework Akaun,Sains dan +++.Pergghh , cikgu kitaorang cuti bukan nye setahun.Homework punyalah menggunung macam setahun kami cuti.Saya sebagai pelajar yang nak jadi cemerlang,aku akur.haha.*muntah tak?*

Insya-Allah cuti ni nabila start buat tutorial balik,oke?tak janji tapi insya-Allah.Tunggu je la tutorial yang akan mendatang oke? nabila baru edit blog.bagi pendapat boleh? hewhew ;P

4 comments

Saturday, March 10, 2012 10:04:00 PM Delete! [Reply Comment]

Arol cuti tapi macam tak cuti pun. Homework dan kelas tambahan berderettt, pakej! Hehe! ;D

P/S : Blog nie makin lame makin bertambah cute! Okay, jeles sangat tengok header baru Nabila. T.T

Saturday, March 10, 2012 11:05:00 PM Delete! [Reply Comment]

adik2 husna pon dah start cuti..syok depa kt rumah..

cantik edit..simple..nak tengok pon senang..hehe..

Sunday, March 11, 2012 7:54:00 AM Delete! [Reply Comment]

Blog nabila cantik :)

Sunday, March 11, 2012 11:11:00 AM Delete! [Reply Comment]

fuyy0o.. canteknya blog..

hiaskan blog sy jugak.. haha.. *just kidding..

lame x sakat nabila.. hihi..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...