28.3.12

BEN ASHAARI DAN RAKAN BOGGER

Author : Nabila Medan Time : 3/28/2012 08:18:00 PM Total Comment : 11 Label :

Contest Paling Terbaik Bulan Ini!
- Join Lucky Draw Faqihah And NHA -
- Contest Aquapix Lomo by Mira Hussin -

BEN ASHAARI

Wuuhuuu! Penat sungguh hari ni , balik sekolah pukul 5petang sebab ada kokurikulum.Memang rajin sangat nak pergi.haha.Hari ni taksempat nak update kan? Ni entri nak panaskan blog.errk? haha.Segmen Ben Ashaari,2 jam je U! Cepat la join k? :3

Soalan SPM Dalam Mimpi : Anda ternampak seorang rakan anda sedang makan di sebuah gerai , kemudian anda menyapanya. Soalannya , apakah ayat pertama sekali yang akan anda lafazkan ?

"Hai" / "Assalamualaikum"

Tu la ayat yang mungkin akan nabila lafazkan , tak kan la dok tanya "Awak tengah makan ke?" Soalan apa itu? Dah tahu soalan Abg Ben kata "rakan yang sedang makan" kan? haha. Saya ni agak pemalu kalau nak tegur kecoh-kecoh tetibe.hek3 ;D

11 comments

Wednesday, March 28, 2012 8:32:00 PM Delete! [Reply Comment]

dtg dari segmen abg ben

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

Wednesday, March 28, 2012 8:37:00 PM Delete! [Reply Comment]

singgah malam di sini...

Wednesday, March 28, 2012 8:57:00 PM Delete! [Reply Comment]

hi pka join segmen yg sama.
jom singgah blog pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

terima kasih! :)

Wednesday, March 28, 2012 9:22:00 PM Delete! [Reply Comment]

singgah dari segmen hero malaya kite nih . broben . feel free to visit me back okeyh :)

http://bungajauh.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

Wednesday, March 28, 2012 9:42:00 PM Delete! [Reply Comment]

salam rakan blogger .
singgah and baca entry sini :)

dari segmen yang sama .
http://lovemimuviolettaxious.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

Wednesday, March 28, 2012 9:52:00 PM Delete! [Reply Comment]

sggah bw:) dri segmen yg same^^ http://akmaluv90.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html . .jmput2 bw di blog sy:) tqvm

Wednesday, March 28, 2012 9:52:00 PM Delete! [Reply Comment]

orang tgh makan tu.......huhuh salam kenalan...dah follow sini....

http://ohsenyum.blogspot.com/2012/03/ohsenyum-ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

Wednesday, March 28, 2012 9:58:00 PM Delete! [Reply Comment]

dari segmen yg sama. . . .


macam2 gelagat kite sume nie kn. . .


http://eusaida.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

Wednesday, March 28, 2012 10:49:00 PM Delete! [Reply Comment]

Singgah dari segmen yang sama ;)

http://www.fadzmiemohamad.com/ben-ashaari-dan-rakan-blogger/

Thursday, March 29, 2012 12:44:00 AM Delete! [Reply Comment]

macam2 cara tegur. hehehe.

jemput ke blog saya ye?

http://mohdnaser.blogspot.com

Thursday, March 29, 2012 6:00:00 PM Delete! [Reply Comment]

Dari segmen yg sma..bru ada msa nk bw..salam prkenalan utk kamu, sy blogger sthun jagung baru
silalah singgah di blog x seberape sy ^^

http://icumm-icum.blogspot.com

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...