20.3.12

21 March 2012 , Oh Berdebarnya! How You Feel?

Author : Nabila Medan Time : 3/20/2012 10:08:00 PM Total Comment : 10 Label :

Contest Paling Terbaik Bulan Ini!
- Join Lucky Draw Faqihah And NHA -
- Contest Aquapix Lomo by Mira Hussin -
- Random Giveaway by Nabilah Said -


Nampak muka excited? berdebar? Gembira? Stress?

Assalammualaikum.Dengan rasminya keputusan SPM akan keluar pada 21 March 2012 kan? How your feel? Excited? Walauapapun yang akan korang hadapi nanti , percaya la bahawasanya korang sudah membuat nya dengan bersungguh-sungguh! Percaya pada diri , percaya pada diri dan percaya pada diri.Keluar rumah esok , mintak restu makayah dan baca doa. Mudah-mudahan korang dapat keputusan yang baik dan cemerlang.Nabila disini hanya mampu mendoakan kecemerlangan korang....

Untuk semua calon-calon SPM 2011 , Percayalah bahawa kecemerlangan sudah berada dalam genggaman anda. Doa dan tawakal , semoga segalanya akan dipermudahkan oleh-NYA.Amin...

Esok pagi gua nak p kacau kakak-kakak senior.haha.mau menyibuk tanya result diaorang.keh3.Sebenarnya nabila pun berdebar jugak.haha.taktahu kenapa,asal orang lain amik result..nabila yang berdebar.Time nabila amik result pmr hari tu,rilek je pulak --"

p/s : kenapa ada ayat "gua" tersesat tu? abaikan ~

Semoga Berjaya Calon-Calon SPM 2011!
Semoga Berjaya Untuk Kakakku FatihaMedan Juga!

Oiittt. Mau Topup Free Ka? Hotlink Mau Bagi Ni.Kau Tekan , I Will Say Thank You :'3

10 comments

Tuesday, March 20, 2012 10:22:00 PM Delete! [Reply Comment]

wish you sister luck..
igtkn awk yg nk g ambil result.. :)

Tuesday, March 20, 2012 10:31:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehe..biasalar tuu..nk amek result paper biasa pon berdebar-debar..

insyaALLAH..dah sehabis baik buat ada lar rezeki tuu..

Tuesday, March 20, 2012 10:44:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehee...izz nk amik esok gak...thankss..erk? tujukan kat izz jgk kan..haha :)

Tuesday, March 20, 2012 10:47:00 PM Delete! [Reply Comment]

terima kasih adeq . InsyaAllah , amin :)

Wednesday, March 21, 2012 11:02:00 AM Delete! [Reply Comment]

excited nk dgr result dorang..hehe

Wednesday, March 21, 2012 9:26:00 PM Delete! [Reply Comment]

good luck !!

http://misszberceloteh.blogspot.com/

Thursday, March 22, 2012 2:23:00 PM Delete! [Reply Comment]

dapat kacau tak??

Thursday, March 22, 2012 3:43:00 PM Delete! [Reply Comment]

kepada yang kurang berjaya...usah kecewa..perjalanan masih jauh!!..

akak datang dari blog mak dara..

Thursday, March 22, 2012 4:07:00 PM Delete! [Reply Comment]

cantik header....berkenan lah....

singgah dri blog mak dara

Saturday, March 24, 2012 9:57:00 PM Delete! [Reply Comment]

tq for join..ce tengok sini

http://zubir5588.blogspot.com/2012/03/siapa-blogger-yang-berdebar-pad-21-mac.html

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...