11.2.12

SEGMEN CIKMUN : FIRST POST AKU IN BLOGGING

Author : Nabila Medan Time : 2/11/2012 04:22:00 PM Total Comment : 4 Label :



Ohseem la banner dia.meriah!

Assalammualaikum.
petang yang amat dan teramat membosankan rite? Pusing kanan kiri itu jugak yang ditengok.huh.bosan bosan.Bile refresh dashboard tetibe terpangpang banner segmen tu,alang-alang dah bukak apakata join sekali kan?lagipun syarat nye senang je Bedah Oii.tak susah mane pun.tak jenuh korang nak buat.hehe.Syarat semua kat blog dia eh?
Saya mahu tag ini orang sama ini orang juga!

My First Story In This Blog!
http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/01/aku-nak-ada-blog-sendiri.html

Pengalaman membaca entri sendiri.
mula-mula tak sanggup,tapi bile terpaksa.mata ni sampai nak menitiskan air mata! tergelak sakan! macam tak percaya bende macam tu yang aku publish? Oh No -,-"

- Artis Korea Kerw? -

4 comments

Saturday, February 11, 2012 4:32:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehe..thanks tag dear..
segmen yg mnarik nie.. ^_^

Saturday, February 11, 2012 4:35:00 PM Delete! [Reply Comment]

thanks sebab join . hehe . perasaan tu memang klaka kan . mun pun tergelak bila baca perasaan nabila :D sebab mun pun tergelak bila basa first post mun :D

Saturday, February 11, 2012 4:50:00 PM Delete! [Reply Comment]

support..:)

Saturday, February 11, 2012 7:53:00 PM Delete! [Reply Comment]

singgah2, join ni sebab terbaca blog anda... =D

jmput singgah

http://anakadamsedangbercerita.blogspot.com/2012/02/segmen-cikmun-first-post-aku-in.html

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...