7.2.12

#1 Mayat Dimandikan Bidadari??

Author : Nabila Medan Time : 2/07/2012 04:48:00 PM Total Comment : 6 Label :

- Contest Teka & Menang by Nabila and Miera -

Assalammualaikum.
Huhu.meremang bulu roma kejap.tadi try usik pageview dekat blogger.Ternampak satu keyword yang agak mengelirukan nabila.mane tak nye.Ada jugak orang yang carik "Mayat Mariam as,dimandikan bidadari?"Pelik noh korang search keyword macam ni ~

Terbeliak kejap mata nabila tengok keyword macam ni.Selama ni tak pernah pulak ada orang yang search bende-bende macam ni kat blog nabila ni.huhu.

p/s : Lain kali janganlah search yang pelik-pelik sangat.huhu


6 comments

Tuesday, February 07, 2012 4:52:00 PM Delete! [Reply Comment]

tapi menarik jugak keyword ni..nak jugak tahu kisah di sebaliknya..mungkin kisah Mariam A.S dimandikan bidadari..wallahualam

** lepas bc keyword ni..jd nak tahu plak kisah di sebaliknya.. :)

Tuesday, February 07, 2012 5:08:00 PM Delete! [Reply Comment]

@Tihara - ha'ah , betul tu.. rasa nak tahu je kisah disebaliknye.

Tuesday, February 07, 2012 5:13:00 PM Delete! [Reply Comment]

woahhh

Tuesday, February 07, 2012 6:55:00 PM Delete! [Reply Comment]

pelik pelik je keyword yang di search tuh (:

Wednesday, February 08, 2012 3:37:00 PM Delete! [Reply Comment]

jangan je dorang search benda yg bukan2x de dak??hehe

Friday, February 10, 2012 4:32:00 AM Delete! [Reply Comment]

wah..searchword yg mnarik tue, hehe.. ^_^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...