17.1.12

Update (!)

Author : Nabila Medan Time : 1/17/2012 05:34:00 PM Total Comment : 5 Label :

Assalammualaikum.
seriusly,busy rasa nye sejak masuk form4 ni.bertambah dengan masalah dan dugaan yang mendatang.Ujian yang diberi oleh-Nya.....
Tadi pagi punye masalah , tudung sekolah nabila terbakar masa nak gosok.berlubang habes! kalau sekecik semut takpe.ini lubang agak besar.Terus geledah tudung sekolah tahun lepas.Nak taknak,kena lah pakai jugak.nak buat macam mane kan? dah naseb hari ni. Satu hari tak ada mood kat sekolah.muka monyok jer,tak seceria selalu.Mungkin salah nabila jugak kan? mybe terlalai masa nak gosok tudung tuh.Aduhai...

Esok ada kokurikulum kat sekolah , macam biase lah.. kalau dulu nabila memang agak pemalas nak g kokurikulum ni.tapi tahun ni nabila dah simpan niat nak aktif! Ewah,ayat kau bedah.... HAHA
Nak Dapat Hadiah Tak? Jom Join Giveaway dari Butik fiQ'Ra!

5 comments

Tuesday, January 17, 2012 5:42:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehe..dok pikir kat blog ke mase tgh gosok?

nsb baik nabila ade tdung lame.. ^_^ lain kli ati2 tau...

Tuesday, January 17, 2012 6:04:00 PM Delete! [Reply Comment]

sabar ye sayang..:)

Tuesday, January 17, 2012 6:05:00 PM Delete! [Reply Comment]

kesiannya..pk benda lain ek masa gosok tu?hehe

Tuesday, January 17, 2012 7:22:00 PM Delete! [Reply Comment]

sabarlah yeee ... akk pun busy gakk ~

Tuesday, January 17, 2012 7:39:00 PM Delete! [Reply Comment]

aiyoo..pkir mna nie nabila??

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...