28.1.12

Update (!) #3 : I Hate CopyCAT!

Author : Nabila Medan Time : 1/28/2012 11:27:00 AM Total Comment : 4 Label :

Assalammualaikum.
Awak copycat? Please angkat kaki awak dari sini.Eh! badan,kepala tu bawak jugak tau,saya taknak awak tinggalkan generasi awak kat sini.boleh kan?

Manyak sakit oh hati gua,bile gua tahu ada si pencuri ikan datang mali oh.Apa lu mahu? mau bikin panas apa?! mau carik gadoh kah? sini mai la.jangan culi diam diam.Lu kasi tau sama gua sekalang punya cerita ma...Kalau gua suda dapat tangkap sama lu,lu dah tak boleh lali ma...kasi sama macam ini gambar lah...
Lu tahu kan yang gua benci ini kucing? suka culi ikan sini punya ma..

Terima Kasih kepada yang inform dengan nabila mengenai copycat ni.nabila sangat hargai....

-thanks again-

4 comments

Saturday, January 28, 2012 11:34:00 AM Delete! [Reply Comment]

isy3.. sape yg copy cat tue nabila? die tiru ape? meh akak nk sekeh kpale die... >_<

Saturday, January 28, 2012 11:55:00 AM Delete! [Reply Comment]

ada lagi yg curi hasil billa ka dear?

eee...kak nad tak suka..:(

Saturday, January 28, 2012 9:17:00 PM Delete! [Reply Comment]

sabar eaa ?
sabar itu separuh dari iman .
keep cheer , friend .
:)

Saturday, January 28, 2012 11:51:00 PM Delete! [Reply Comment]

tu bkn lgi copycat..maLah copyD0G...!! eeiiii geram ohh...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...