30.1.12

Kesian Korang Kan?

Author : Nabila Medan Time : 1/30/2012 08:37:00 PM Total Comment : 2 Label :

Assalammualaikum.Peace (^_^)V
malam ni kite happy-happy je k? nabila rasa , nabila macam agak terlebih-lebih.betul ka? bile difikir-fikirkan balek,terasa kesian kat korang sebab terkena tempias nye walaupun bukan salah korang kan? nabila ni asyik-asyik buat entri pasal copycat.korang pun dah jemu kan? korang tak cakap pon nabila dah tahu dah.Maaflah yer! pasni dah tak ada entri macam tu,maksud ada entri macam tu..tapi tak berapa keraplah.hehe.

Mohon maaf yer! sebagai ganti,jom nabila belanja burger rm2.nak tak? nabila belanja ORDER jer.bayar pakai duit sendiri.nabila belanja cakap je.hakhak.bubye!

2 comments

Tuesday, January 31, 2012 10:14:00 AM Delete! [Reply Comment]

nak betul2 burger tu.. lapo ni.. ehheee.. ;p

Tuesday, January 31, 2012 1:21:00 PM Delete! [Reply Comment]

meh3.. mane burger tue? xsmpai2 pun kat umah akak nie, ngehehe.. XD

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...