28.1.12

Freebies : Header Gambar Lee Min Hoo

Author : Nabila Medan Time : 1/28/2012 01:30:00 PM Total Comment : 16 Label :

Assalammualaikum.
Hye semua! hari ni nabila nak kasi sedikit freebies header untuk korang. suka tak , suka tak? kalau tak suka,maaflah yerw..nabila bukan boleh puaskan hati semua pihak kan? kalau ada yang berkenan di hati,ambil la yerw! Apa yang korang perlu tahu mengenai header ini ialah header ini telah ditransparentkan, width dia ialah 800x270 dan header ini adalah 100% buatan Malaysia dan buatan nabila.*kecuali gambar yg diambil dari google.Kalau dah ambil sila komen?












Cara nak ambil?
1)tekan pada gambar/header
2)right click
3)save images as...


16 comments

Saturday, January 28, 2012 1:44:00 PM Delete! [Reply Comment]

Assalamualaikum , kalau saya nak awk buat header muka saya dan tulisan yg saya mahu boleh tak ? Huhu , Kalau tak boleh tak mengapa . Apa2 pun Nice Entry :D

Saturday, January 28, 2012 2:13:00 PM Delete! [Reply Comment]

comellah nabila...heheh...tq...

Saturday, January 28, 2012 4:43:00 PM Delete! [Reply Comment]

nak boleh tak . suka sangat lee min hoo

Saturday, January 28, 2012 8:17:00 PM Delete! [Reply Comment]

NAK DIK..
AMIK LA KIM HYUN JOONG

Sunday, January 29, 2012 5:38:00 AM Delete! [Reply Comment]

waaaa..LMH~!!!! >_<
hensemnye, huhu...cair akak.. XD

Sunday, January 29, 2012 2:10:00 PM Delete! [Reply Comment]

amek satu :)

Sunday, January 29, 2012 4:45:00 PM Delete! [Reply Comment]

cmelll

Sunday, January 29, 2012 5:08:00 PM Delete! [Reply Comment]

Salam kenal ;)
Jom rilek-rilek di Belog Patrick Star

Sunday, January 29, 2012 8:56:00 PM Delete! [Reply Comment]

nice~... :)

Monday, January 30, 2012 11:36:00 AM Delete! [Reply Comment]

tahniah!
http://pabilajejarikumulaberbicara.blogspot.com/2012/01/pemenang-fasa-2.html

Sunday, February 12, 2012 8:28:00 AM Delete! [Reply Comment]

cumil cumil cumil XD

Sunday, February 19, 2012 1:14:00 PM Delete! [Reply Comment]

comelnyeee...nak nak nak...hehe

Saturday, March 31, 2012 2:51:00 PM Delete! [Reply Comment]

sye amek satu :)

Sunday, August 12, 2012 10:05:00 PM Delete! [Reply Comment]

cutenyer!ambil satu ek kak nabila..

Friday, December 28, 2012 12:39:00 PM Delete! [Reply Comment]

hy :) boleh tak tlg buat header gambar big bang ?

Sunday, February 24, 2013 6:45:00 PM Delete! [Reply Comment]

nak satu .. <3

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...