11.12.11

Tak Suka ShoutMix Yang Baru? Jom Gune Cbox!

Author : Nabila Medan Time : 12/11/2011 06:37:00 PM Total Comment : 1 Label :



Assalammualaikum.
Sekarang ni shoutmix dah bertukar wajah kan? Dengar kata susah nak gune.Yer ke? Nabila pon taktau sebab nabila masih setia dengan shoutmix lame(setia gitu).Memandangkan ramai yang tak suka dengan shoutmix baru.Apa kata korang cube pakai Cbox pulak.nak? Cbox ni lebih kurang macam shoutmix lame jugak.simple kan? Kalau nak buat Cbox tekan link ni Sign Up Cbox.

Selamat mencube! Kalau korang rase susah.Hmm.Taktau la nak cakap ape.Gudluck oke.



1 comment

Sunday, December 11, 2011 7:01:00 PM Delete! [Reply Comment]

ha ah shoutmix baru agak menyusahkan...
tapi ade la kelebihan dia..
kita leh gunakan akaun fb..
tapi berhati2..
mungkin boleh di hack akaun fb kita..

==New Entri==
http://kaiakihiro.blogspot.com/2011/12/blog-anda-annoying-kalau.html

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...