6.12.11

Cerita "KARANGAN PENDEK" Limited Edition!

Author : Nabila Medan Time : 12/06/2011 03:42:00 PM Total Comment : 3 Label :



Assalammualaikum.

BACE INI CERITA!


          Dulu dia seorang yang istemewa but now just a friend.Atas Keadaan yang memaksa dulu,semua nye telah tamat.Kisah bahagia dulu telah lama terpadam.Mesej mesej dulu telah lama dibuang.No phone dia juga telah aku delete.Konon nye ingin bersendirian.Setelah beberapa bulan,aku sudah melupakan dia.Melupakan segala kisah yang pernah membahagia kan aku,semua nye telah aku buang.Buang dalam diri aku untuk selama lama nye.Dengan niat ingin memulakan hidup baru tanpa dia.

           Selepas aku boleh bahagia tanpa kehadiran dia disisi aku.Dia kembali,Kembali untuk ape? Apa yang di mahu lagi pada diri ini? Belum puas lagi ke dengan apa yang telah dibuat pada aku dulu? belum tahukah dia , betapa sakit nye hati aku dulu ketika dia meninggalkan aku sendiri.Hati yang tercalar pada aku dulu,memang sukar untuk dibalut dan diubati.Tapi kini,dengan sewenang wenang nye dia kembali tanpa rase bersalah.

           Dia menghantar peti pesanan ringkas pada aku.Kata nye ingin memohon maaf atas kesalahan lalu dan ingin kembali seperti dulu.Why? Adakah sebab tiada wanita ingin kan dia lagi? Atau kerana dia sedang kesepian sekarang?Dia fikir aku ni wanita simpanan dia?! Ambil bile kesepian dan buang ketika tidak diperlukan? Aku bukan wanita seperti itu! Walaupun beribu ribu pujuk rayu yang dia gune kan , ayat ayat manis yang dia ungkapkan , janji janji cinta yang dia janjikan.Tak kan semudah itu aku akan terima dia.Aku sudah memaafkan dia,namun niat untuk kembali dengan nye langsung tiada.Tak ingin dipergunekan lagi dengan dia.Cukupla dengan apa yang telah dia lakukan dulu.

           Disebabkan diri dia yang begitu memaksa aku mengambil keputusan untuk tidak menghubungi dengan nye lagi.Selepas beberapa bulan aku menukar no telefon agar dia tidak lagi muncul dalam hidup aku.Semua nye telah berakhir.Kisah dia dan aku.


Habis! Cerita tu terbantut tak? haha.Tu karangan pendek.Thank You kat Puan.Noraida n cikgu cikgu bahasa melayu yang ajar nabila buat karangan.tak sempat pulak nak kira bape patah perkataan.Actually skunk nga bosan,tercipta la cerita karangan pendek tu :P
Perhatian! : Diri "Aku" tu bukan nabila.Dan diri "Dia" pun nabila tak kenal.haha.saje mereka-reka cerita tu.hehe.Cikgu! bape markah boleh dapat ni? haha x)

p/s : Limited Edition tau! Hanya boleh dapat kat blog NabilaMedan jerk!

3 comments

Tuesday, December 06, 2011 4:32:00 PM Delete! [Reply Comment]

nabila , macam best jerk karangan nih .. hiihi :D
egt kan tntg diri nabila dgn . . . hehe XD
anywy , mmg terbaik lah ini karangan .. HAHA ^_^

Tuesday, December 06, 2011 5:18:00 PM Delete! [Reply Comment]

@murni : tntg diri nabila dgn spe? hehe
karangan budak tadika uh ^_*

Tuesday, December 06, 2011 5:37:00 PM Delete! [Reply Comment]

tp best lah dear <3
boleh buat sinopsis utk novel .. hoho ^_^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...