31.12.11

Blog Kembali Berbunyi Menjelang 2012

Author : Nabila Medan Time : 12/31/2011 05:05:00 PM Total Comment : 5 Label :



Assalammualaikum.
Huhuhu.hari ni hari terakhir untuk tahun 2011 kan? Sedih rasa nye sebab perlu meninggalkan tahun yang penuh bermakna bagi seorang Calon PMR.Perasaan gembira yang amat kerana dapat menjalani tahun 2011 dan Peperiksaan Menengah Rendah dengan tenang.

Dah lama blog ni sunyi dari sebarang bunyi dan lagu.Sempena nak tahun baru ni nabila dah pasang semula radio kat blog ini.Tapi mungkin hanya sementara sahaja.Yang pasti radio ni tidak terus melekat sehingga 2013.Oh No No.lama nyer la.Bagi sesiapa yang benci dan tak suka dengar lagu yang membingitkan telinga korang,korang boleh tekan butang PAUSE , dan radio tu akan berhenti...


Lagu tu sweetkan? haha.Walau apapun.nabila nak ucapkan selamat tahun baru.Azam lama dah dipenuhi belum? still sempat nak penuhi sebelum jam 12mlm nanti.hihi.





5 comments

Saturday, December 31, 2011 5:26:00 PM Delete! [Reply Comment]

mmg lgu tue sweet, nabila, hehe..

btw, hepi new year utk nabila~~!!! ^_^

Saturday, December 31, 2011 5:54:00 PM Delete! [Reply Comment]

lagu yang sweet untuk blog yang sweet...selamat tahun baru...semuga tahun depan lebih success okay

Saturday, December 31, 2011 6:05:00 PM Delete! [Reply Comment]

sweet sangat2 hihihi

Saturday, December 31, 2011 9:36:00 PM Delete! [Reply Comment]

selamat tahun baru jugak dear!! :)

Saturday, December 31, 2011 11:52:00 PM Delete! [Reply Comment]

selamat menyambut tahun baru ya

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...