19.12.11

BEN ASHAARI Tanya Aku Nak ke IPT mana ?

Author : Nabila Medan Time : 12/19/2011 02:40:00 PM Total Comment : 11 Label :


BEN ASHAARI

Assalammualaikum.
Yeay! Abg Ben buat segmen lagi petang ni! hikhik.macam biase segmen yg abg ben buat tutup nye mesti pukul 5petang.nape tak lebih? cer jawab :P

1.Berikan IPT mana yg aku nak masuk?
: Yang ni ngah pening lagi.Mybe IPG? sebab nak jadi cikgu.Emm.Masih belum ditentukan lagi.Belum muktamat lagi.....
2.Kalau nak sambung ke luar negara,negara mane yang akan dipilih?
: kalau kat Malaysia pun boleh,kalau ada rezeki nak g Jepun ke,Australia ke *Err,berangan
3.Cita-cita?
: nak jadi guru,pengajar,pembimbing anak bangsa!
4.Apa yg dilakukan untuk memastikan impian tercapai?
: sentiasa berusaha,tak boleh selalu putus asa dan InsyaAllah impian tu akan tercapai.tak lupe jugak sentiasa berdoa pada Allah.
5.Sumber inspirasi?
: semua pembimbing/guru,Mak dan Ayah.

Banyak betul Ben Ashaari tanya untuk segmen kali nih. pening jugak nak menjawab nyer.hihi.

11 comments

Monday, December 19, 2011 3:00:00 PM Delete! [Reply Comment]

Aik, dari segmen same. tade jawapan pon? hahaha :) selamat bersegmen. nice page nyway

Monday, December 19, 2011 3:07:00 PM Delete! [Reply Comment]

Bagus cita-cita adik tu...teruskan never giveup,kalau tak dapat jadi cikgu,adapekerjaan yang lain..fighting nabila!

Monday, December 19, 2011 3:11:00 PM Delete! [Reply Comment]

HEE . yeyyy .cita2 kita samaa :D

Monday, December 19, 2011 4:13:00 PM Delete! [Reply Comment]

semoga impian tercapai.. =)

Monday, December 19, 2011 6:06:00 PM Delete! [Reply Comment]

nak jadi cikgu?
pejuang bangsa ni.....

Monday, December 19, 2011 6:24:00 PM Delete! [Reply Comment]

gud luck okey...

http://az-meeda.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Monday, December 19, 2011 6:50:00 PM Delete! [Reply Comment]

nak jadi cekgu?
bvestnya!

Monday, December 19, 2011 9:26:00 PM Delete! [Reply Comment]

teruskan usaha..InsyaAllah berjaya

Monday, December 19, 2011 11:41:00 PM Delete! [Reply Comment]

msok ipg dpt elaun...xde hutang....
xde ptptn...eheheh :))
tue yg intungnye lo dpt ipg :D

Tuesday, December 20, 2011 8:15:00 AM Delete! [Reply Comment]

wah..Nabila nk jg cikgu rupenye eh? moge impian Nabila t'capai, hehe.. ^_^

Tuesday, December 20, 2011 2:48:00 PM Delete! [Reply Comment]

All the best awak :) semoga cita-cita tercapai. Yang penting, semangat tu kena kuat dan jangan sekali-sekali putus asa. ^_^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...