29.12.11

Alhamdulillah Menang Wang Tunai RM 93.00 !

Author : Nabila Medan Time : 12/29/2011 05:56:00 PM Total Comment : 11 Label :



Assalammualaikum.
ini adalah entri penghargaan.gembira betul nabila petang ni,rasa nak loncat-loncat pun ada jugak.Terima Kasih pada penganjur yang sudi inform kat nabila atas kemenangan ni.Happy giler u! siapa yang tak happy bile dapat RM93 kan? kalau takdapat , siapa lagi yang boleh bagi duit tu kat kite? heheww.

Tadi cakap kat mak , mak kata "ha,pasni boleh belanja lagi ni".hikhik.Insyaallah.nak belanja apa? KFC? McD? kehkeh.Tunggu la nanti :P

Bukti :


Thank You!.....

11 comments

Thursday, December 29, 2011 5:58:00 PM Delete! [Reply Comment]

wahhhhhhhhhhhh, gempak giler tu! tahniah nabila! rezeki rezeki :)

Thursday, December 29, 2011 6:00:00 PM Delete! [Reply Comment]

wah,, sangat bertuahla awk ni,, jelez,, kih3

Thursday, December 29, 2011 6:08:00 PM Delete! [Reply Comment]

tahniah2..

Thursday, December 29, 2011 6:11:00 PM Delete! [Reply Comment]

tahniah dear...huhu..shopping baju la..lagi best!

Thursday, December 29, 2011 6:15:00 PM Delete! [Reply Comment]

tahniahh! bestnye!

Thursday, December 29, 2011 6:34:00 PM Delete! [Reply Comment]

tahniah nabila..

Thursday, December 29, 2011 6:36:00 PM Delete! [Reply Comment]

tahniah syg..:)

p/s :: hehe...thanks syg...biasa je..:)

Thursday, December 29, 2011 7:34:00 PM Delete! [Reply Comment]

congrats dear:) wa...blog dia da berwajah baru...cute sangat,hehe

Thursday, December 29, 2011 9:01:00 PM Delete! [Reply Comment]

wahhh ! tahniah... boleh belanja Nurrul :)

Thursday, December 29, 2011 10:38:00 PM Delete! [Reply Comment]

congrats nabila..rezeki btul aa, hehe.. ^_^

Friday, December 30, 2011 2:37:00 PM Delete! [Reply Comment]

eish! sape tu kasi duit kat nabila..sungguh jelez la...
ain nak jugak!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...