2.11.11

Segmen : Kenali DiriKu By AcuTeyha : 10 Perkara 10 Hari (4)

Author : Nabila Medan Time : 11/02/2011 11:21:00 AM Total Comment : 2 Label :



Bosan gile la hari ni..
taktau nak buat ape..huh! tensionx3
Okeyh , next entri untuk segmen AcuTeyha..
kali ni untuk tarikh 2 Nov 2011 iaitu hari ni : 10 Makanan Yg Paling aku Suka!~


1.ikan masak tige rase *yg ni mmg tak leh tinggal
2.Spagetti ayam/daging *lebih sdp kalau gune sos prego!
3.Pizza *pizza murah lagi la aku enjoy!
4.Coklat *kalau coklat cudbury mmg layan habes!
5.Rendang ayam *perghh!
6.Mihun tomyam *tak kan terkata
7.Sayur yg dah dimasak/digoreng/ditumis/dijadikan lauk *semua jenis sayur yg halal and boleh dimakan aku rembat jerk
8.Ayam goreng
9.makanan yg aku rase sedap *aku tak memilih
10.Magie *tetap menjadi pilihan :D


Kalau bab makan ni aku tak suke memilih.
Apa yang dh terhidang kat depan mata tu la yg aku makan nt.
Bersyukur ngan rezeki :D


nak join ?



2 comments

Wednesday, November 02, 2011 12:11:00 PM Delete! [Reply Comment]

perghhh!! hahaha hadoi ni memey tolak batu nan kayu jek jenis aok neh..semua awok makan huhuhu

Wednesday, November 02, 2011 12:19:00 PM Delete! [Reply Comment]

wah semua sama dengan saya kecuali... SAYUR erkkk tak suka semua jenis sayur pun...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...