5.11.11

Salam Aidil Adha Buat Semua~

Author : Nabila Medan Time : 11/05/2011 11:18:00 AM Total Comment : 4 Label :




Esok mybe tak dpt nak online kan ?
ye la , raya..tak kan la korang nak ngadap komputer/laptop jer.

Esok ape menu kat rumah korang ?
Dah siap nak balek kampung ?
Excited tak ?


Tak sabar rase nyer nak sambut raya aidiladha/raya haji esok.
Bagi yg merancang utk pulang ke kampung masing-masing , mula kan perjalanan anda dengan cermat dan selamat..ingat la owg tersayang :D

okey , bubye !


Nt aku wat entri , tapi mungkin tak syok mcm raya korang :P






4 comments

Saturday, November 05, 2011 12:15:00 PM Delete! [Reply Comment]

Salam Aidiladha...(^^,)

Saturday, November 05, 2011 1:39:00 PM Delete! [Reply Comment]

semelih lembu ler.. ehhe

Saturday, November 05, 2011 2:01:00 PM Delete! [Reply Comment]

selamat hari raya Qurban jugak...

Saturday, November 05, 2011 5:56:00 PM Delete! [Reply Comment]

salam..

selamat hari raya Qurban

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...