17.11.11

Result UPSR sudah Keluar! Congrats Semua.Aku Calon PMR sedang Gelabah.

Author : Nabila Medan Time : 11/17/2011 06:28:00 PM Total Comment : 8 Label :


Selamat petang semua~
Tadi pagi , jam 10pagi Result exam untuk Calon Upsr 2011 telah keluar.
Tahniah dekat calon upsr yg berjaya dapat 5A !
yang kurang berjaya , tahniah jugak ! sebab korang adalah pelajar yg terbaek !

Result Upsr dah keluar.lega la calon upsr bile result dah keluar.
Result pmr ? perghh!
Hari ni tetibe jer aku gelabah semacam , sebab memikirkan pasal result pmr.
Rase tak lena nak makan , tak sedap nak tido =.=
Apa yg mampu aku buat , hanya berdoa yg terbaek untuk aku n sahabat-sahabat aku , tak dilupakan kpda semua calon PMR 2011.

Tahniah lagi sekali kat semua calon Upsr 2011.
kat sini ada tak blogger yg jdi calon Upsr 2011 ? 
Tahniah nyer! :3


//oke bye\\


8 comments

Thursday, November 17, 2011 6:37:00 PM Delete! [Reply Comment]

semoga nabila capai kejayaan yg cemerlang dlm result pmr nanti ye..

Thursday, November 17, 2011 6:41:00 PM Delete! [Reply Comment]

p baca buku..!

Thursday, November 17, 2011 6:57:00 PM Delete! [Reply Comment]

semoga nabila berjaya dlm PMR..

tadi ank akak ambil result upsr. msh baik wp tidak terbaik. alhamdulillah

Thursday, November 17, 2011 7:19:00 PM Delete! [Reply Comment]

kak nabila..heh miza sbg seorang calon UPSR..ingin mengucapkan thankyou..hehe ap pon gud luck ok!

Thursday, November 17, 2011 8:48:00 PM Delete! [Reply Comment]

saya calon UPSR but bukan 5A's student .

Thursday, November 17, 2011 11:37:00 PM Delete! [Reply Comment]

Good luck...perjalanan masih jauh!

Friday, November 18, 2011 6:49:00 AM Delete! [Reply Comment]

Good luck PMR!

terbaik lah malaysia, terbaik shahrul aswari. Tahniah malaysia, tahniah gak kat adik upsr yang dapat 5 A, dan lain lain A.

Friday, November 18, 2011 12:05:00 PM Delete! [Reply Comment]

thank you! saya calon upsr jugak (: andalhamdulillah dapat 5A .

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...