14.11.11

Main Lempang | Pijak | Sepak | Tumbuk

Author : Nabila Medan Time : 11/14/2011 01:30:00 PM Total Comment : 4 Label :



Assalammualaikum~
petang ni nabila nak ajak korang main gusti-gusti nak ? ngeee~
dah buang tabiat agak nyer nabila hari ni..heee~

Actually , nabila nak ajak korang main gusti baik-baik.
tak payah hilang tenaga , hanya perlu gune kan jari jemari santek korang tu untuk


Macam mane ?
penat ker ?
kalau ngantuk - tido kat sini
kalau lapar - makan kat sini

Penat lagi ?
haish , dah tak boleh nabila tolong dah.

TERBAEK HARI INI! (hangat untuk hari ini yaw)



p/s : terima kasih daun keladi , Nanti-nanti Gusti ngan Nabila lagi.

#korang bace entri ni sampai habes ker ? alarh,cian dia..heee~



4 comments

Monday, November 14, 2011 1:40:00 PM Delete! [Reply Comment]

wahhh, bijak promote says dgn churp2.. hehe, akak tak reti nk guna says dgn churp2.. huk3

Monday, November 14, 2011 2:02:00 PM Delete! [Reply Comment]

bijak2...terbaekkk....fuhh..letih dah ni...nak tido dulu la..

Monday, November 14, 2011 4:01:00 PM Delete! [Reply Comment]

huuh, tekan itu tekan ini..haha good idea.. :D

Monday, November 14, 2011 7:17:00 PM Delete! [Reply Comment]

mmg adik seorg yg kreatif...hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...