17.11.11

Header Baru LAGI (",)

Author : Nabila Medan Time : 11/17/2011 03:04:00 PM Total Comment : 6 Label :

Assalammualaikum~
Blog Nabila Medan kini berwajah baru setelah header baru telah siap!
semangat  tetibe nak update .
Header tu bukan nabila buat , nabila tempah .
Nak buat sendiri , tapi adobe photoshop nga gile (rosak).
Tapi tak pe , sangat puas hati ngan header baru ni.
Nabila tempah kat Mish Apple .Dah tiga or empat kali nabila tempah kat dia.
Suka dengan cara n hasil dia , sebab nabila sangat berpuas hati :D
Harge pun berpatutan.kira stabil la ngan hasil nyer.

Thank(s) sgt kat Mish Apple !
Actually , nabila tempah semalam n dia kata petang ni insyaallah siap.
tadi bukak facebook , check kat inbox.
Terus tersenyum bile header baru suda siap.
Cepat sungguh dia buat kerje , tak payah tunggu lama-lama.
Btw , thank(s) again !

6 comments

Thursday, November 17, 2011 3:15:00 PM Delete! [Reply Comment]

HHEHE msti besh... :) btw blog akk ni dah cntik.. jom tlg like pic aisyh rafiqi
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=265970876782911&set=a.263312793715386.62424.183821168331216&type=3

Thursday, November 17, 2011 3:25:00 PM Delete! [Reply Comment]

Wah header baru lagi lah hehehe ^^ comel je


KLIK SINI

Thursday, November 17, 2011 4:22:00 PM Delete! [Reply Comment]

santeekkkk... ^_^

Thursday, November 17, 2011 4:52:00 PM Delete! [Reply Comment]

comel header tue...follow sini..

http://nazrieda-anakku.blogspot.com/

Thursday, November 17, 2011 5:09:00 PM Delete! [Reply Comment]

chomey ~

Thursday, November 17, 2011 5:38:00 PM Delete! [Reply Comment]

kupu2 tu lg comel..hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...