10.11.11

Dashboard Aku Buat Hal Lagi :(

Author : Nabila Medan Time : 11/10/2011 12:42:00 PM Total Comment : 2 Label :



Dari pagi ngadap komputer , tapi satu hape pun aku taktau..
Hari tu dashboard buat hal , dia tak muncul2 kat bhgian "blogs".
Hari ni dia buat hal lagi...dashboard aku dah giler!huh!tension btul!
Entah pasal ape jadik mcm tu , aku pun taktau..
 Hari ni lagi teruk dari hari sebelum ni..Teruk seteruk-teruk nyer!
rase nak bg pelempang jerk =.=

sementara aku ngah hangin tak tentu psl ni , korang g sambung bw :



p/s : naseb baek leh buat entri ni :D


2 comments

Thursday, November 10, 2011 1:04:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehe

blogger sedang demam..

sila cleoar cookies dekat bworser yg anda guna.

:D

Thursday, November 10, 2011 2:07:00 PM Delete! [Reply Comment]

dashboard dah semakin sakit..kak fieda punya sampai la ni dah senyap sunyi...dh meninggal kot...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...