21.11.11

About NabilaMedan :>

Author : Nabila Medan Time : 11/21/2011 07:59:00 PM Total Comment : 0 Label :



About NabilaMedan | Owner blog ini :>
Entah apa mood yang datang , nabila pun taktau.tetibe nak post pasal diri sendiri =.='
huahuahua :>

Tapi kalau korang nak tahu lebih lanjut pasal NabilaMedan.
Sila la pergi ke Page About Me :>
dekat situ nabila sediakan biodata yang tak berapa lengkap untuk korang :>
Lepas ni dah tak ada yang tersasul ayat "adek" or "kakak" kat nabila.hehe.
kalau korang lebih muda , nabila akan panggil korang adek or awk.
kalau lebih tua , nabila akan panggil kakak or awk jugak :>
kalau korang 100++ lebih tua , nabila panggil korang sayang atuk.hukhukhuk.
Salam kenal and minta beri tunjuk ajar pada Nabila :>

Happy Blogging :>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...