31.10.11

Selamat Hari Lahir ABAH ;D

Author : Nabila Medan Time : 10/31/2011 09:19:00 AM Total Comment : 12 Label :


Assalammualaikum~
Hari ni 31 Oct 2011 , bersamaan dengan hari Isnin.
Selepas aku menyambut Hari Lahir aku yg ke-15 semalam #Entri ini

Hari ini tibe la mase untuk abah aku pulak yg menyambut Hari Lahir nye!
Tarikh Lahir sebelah-sebelah je ngan aku.
Aku punye 30/10 , Abah aku punye 31/10
Kalau nak sambut , sambut dua-dua punye sekali :D
Senang , jimat sikit berbelanja :P

Semalam dah puas pusing memusing , g tgok wayang , makan and pusing mencari kasut bola utk si adek lelaki sorang tu.penat berjalan semalam, dari petang keluar uma..balek sampai ke malam.
Kira nye , beday Abah dah disambut la..hehe

Hadiah ? ermmm,
kalau nak beli kek , abah bukan suka makan.
kite wish n doakan je la utk Abah.
yang penting niat kite ikhlas kan ?

Terima Kaseh Abah sebab selalu memenuhi permintaan kami sekeluarga.
Terima kaseh sebab selalu buat muke ceria/senyum walaupun kadang2 aku tahu yang Abah ada masalah :D
Sayang Abah !
#nak menitis air mata aku ;D



SELAMAT HARI LAHIR ABAH






12 comments

Monday, October 31, 2011 9:26:00 AM Delete! [Reply Comment]

selamat hari lahir abah nabila..semoga diberi kesihatan yg baik...wah..sebelah2 jer rupanya besday anak beranak ni ye..

Monday, October 31, 2011 10:30:00 AM Delete! [Reply Comment]

wah, bfday sebelah2 jew...best la..hehe..selamat hari jadi untuk nabila dan abah nabila..semoga panjang umur dan murahkan rezeki :D

Monday, October 31, 2011 11:13:00 AM Delete! [Reply Comment]

salam kenal

singgah sini terus follow

kalu sudi, jom follow ai pulak

selamat berkenalan

^_^

Monday, October 31, 2011 11:41:00 AM Delete! [Reply Comment]

selamat hari lahir ye...

Monday, October 31, 2011 11:55:00 AM Delete! [Reply Comment]

nak sambut besday seorang ayah sangat simple kan... mereka pun bukan mengharapkan sesuatu sangat.

Monday, October 31, 2011 12:53:00 PM Delete! [Reply Comment]

@fieda : amin..tu la sebelah2 jer..hehe ^^

Monday, October 31, 2011 12:54:00 PM Delete! [Reply Comment]

@^^eKaTiKaH^^ : mmg best! thank(s) >,<

Monday, October 31, 2011 12:56:00 PM Delete! [Reply Comment]

@NM02 : thank(s) koz sudi singgah n follow..selamat berkenalan jugak ^^

Monday, October 31, 2011 12:56:00 PM Delete! [Reply Comment]

@azam : oke :D

Monday, October 31, 2011 12:58:00 PM Delete! [Reply Comment]

@! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! : ha'ah,betul tu :D

Monday, October 31, 2011 1:20:00 PM Delete! [Reply Comment]

happy birthday Uncle!! hehehe

Monday, October 31, 2011 5:02:00 PM Delete! [Reply Comment]

semoga ayah anda selalu sihat

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...