27.10.11

Segmen Cik Bunny : Jom Blogwalking!

Author : Nabila Medan Time : 10/27/2011 10:43:00 AM Total Comment : 10 Label :





Segmen.segmen.segmen !
kalau sehari tak wat entri pasal segmen memang tak sah ! -,-
hehe
okey , btw aku nak ucapkan tenkiu kat Cik Bunny jugak sbb ajak aku utk join segmen dia :D
kalau korang nak join jugak , tekan banner atas tu
tarikh tutup segmen ni adalah pada 20 Nov 2011 , lame lagi..but kalau takut terlepas..join cepatx3 !


aku nak ajak kak fieda and kak Nisa utk join segmen dri Cik Bunny ni :D










10 comments

Thursday, October 27, 2011 11:08:00 AM Delete! [Reply Comment]

wahh good luck....

Thursday, October 27, 2011 11:09:00 AM Delete! [Reply Comment]

oh kamu memang hari2 suka masuk segment ye... best ke..

Thursday, October 27, 2011 11:12:00 AM Delete! [Reply Comment]

thanks tag akak.. nnti ade mase, akak join ye.. ^_^

Friday, October 28, 2011 3:08:00 AM Delete! [Reply Comment]

Dari segmen yg sama jgk...follow la klu sudi k...
http://kyraveronica.blogspot.com/2011/10/segmen-cik-bunny-jom-blogwalking.html

Friday, October 28, 2011 11:14:00 PM Delete! [Reply Comment]

Tumpang tanya . . . siapa cik bunny tu ? -_-"

Thursday, November 03, 2011 9:25:00 PM Delete! [Reply Comment]

Datang dari segmen yang sama. salam perkenalan ;)

http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/11/segmen-cik-bunny-jom-blogwalking.html

Thursday, November 10, 2011 8:17:00 AM Delete! [Reply Comment]

singgah... :)
http://inicikteha.blogspot.com/2011/10/segmen-cik-bunny-jom-blogwalking.html

Thursday, November 10, 2011 10:56:00 PM Delete! [Reply Comment]

Assalam, melayarkan kapal di sini sementara menunggu angin munson datang...huhuhu...


http://ikhwanmencarinurillahi.blogspot.com/2011/10/segmen-segmen-cik-bunny-jom-blogwalking.html#axzz1dJQv00QE

Saturday, November 12, 2011 6:01:00 PM Delete! [Reply Comment]

hye ! dari segmen cik bunny . selamat b'kenalan :D dah follow . kalau sudi follow laa balek .

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...