8.10.11

Saya Seorang Silent Reader. Tapi Saya Suka Baca Blog Awak

Author : Nabila Medan Time : 10/08/2011 11:26:00 AM Total Comment : 3 Label :

[PERLU !]


Bicara Mak Dara

tadi terserempak ngan segmen ni , segmen dari Mak Dara..
'Saya Seorang Silent Reader. Tapi Saya Suka Baca Blog Awak'

nabila ada jugak kunjung blog2 tertentu tu , tapi kadang nak komen/tinggal jejak tapi rase macam 'kecik je kite ni nak komen'

antara blog yang selalu nabila jenguk
[n kurang bg komen]
[kadang2 kalau dh tak tahan nak taip , TERkomen jugak]
ngeeee~




p/s : kat sini ada tak yg pernah jadi silent reader utk blog aku ??!~
[ngaku cepat !]
[haha !]













3 comments

Saturday, October 08, 2011 11:35:00 AM Delete! [Reply Comment]

ok oklah Mak mengaku.. mak selalu jadi silent readrer kat blog ni hehehehehe... tks ya sudi join segmen mak dar ni.. Suka sangat dgn gambor kat atas tu.. blogger perlukah jadi silent reader hehehe... =)

Saturday, October 08, 2011 12:25:00 PM Delete! [Reply Comment]

silent reader xleh mngaku laa..hehe~

Saturday, October 08, 2011 3:39:00 PM Delete! [Reply Comment]

alaaa~ malu lar nak mengaku.eheeee^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...