29.10.11

Perasaan Masih Dalam Keadaan Terkawal :D

Author : Nabila Medan Time : 10/29/2011 12:36:00 PM Total Comment : 3 Label :



Alhamdulillah , perasan geram dan marah tadi pagi mengenai #entri ini , semakin reda.
Terima Kaseh kepada blogger-blogger yang beri kan idea n komen-komen bernas mereka , aku amat hargai itu ^^

Harap lepas ni dah tak ada orang yang nak jadik 'copycat' atau 'copydog'  kat blog ni lagi >,<
Kalau ada , aku pun taktau nak cakap ape,memang akan menci la owg tu !

Aku nak tanye kpd ........ :


  • ape rase nye jadi 'copycat' ?
  • ape faedah yang akan korang dapat kalau korang jd 'copycat' ?
  • korang suke ke , kalau owg laen panggil korang 'copycat' ?
  • korang tak terpikir ke nak insaf dripada jdi 'copycat' ?
  • korang ingat owg laen suke ke 'copycat' ?
  • korang ni malas sgt ke smpi nak jdi 'copycat' ?
  • korang memang nak aku menci korang ke , sbb aku mmg menci 'copycat' !



Hah!
korang pikir-pikir kan la , dan semoga korang berubah sekira nye korang seorang 'copycat'
>,<


p/s : ada tak yg kat sini terase ?  ^^




3 comments

Saturday, October 29, 2011 2:20:00 PM Delete! [Reply Comment]

dorang seronok sbb takyah susah2 nk perah otak tulis entry...pastu konon2 mcm la dia yg tulis sepenuhnya...apa daaa...

Saturday, October 29, 2011 3:01:00 PM Delete! [Reply Comment]

adik follower dah ramai memang macam2 gelagat la.Sabar k.bagi orang yang copycat 2 haishh xtau nak cakap..sabo2

Saturday, October 29, 2011 3:06:00 PM Delete! [Reply Comment]

Kes meniru eh? Ish...kesian kt org yg meniru tu. Bukan ape, dah takde idea sgt kot. Mmm..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...