25.10.11

Is It True ?

Author : Nabila Medan Time : 10/25/2011 02:20:00 PM Total Comment : 8 Label :



Assalammualaikum~
selamat petang semua nyer ^^
dah makan ke belum uh ??
hehe




Okeyh , petang ni aku nak tanye pendapat korang sikit , mengenai


Betul ke ??





#sape yg ada pengalaman uh , share2 ckit >.<






8 comments

Tuesday, October 25, 2011 2:23:00 PM Delete! [Reply Comment]

bagi genk,bila lelaki cemburu tandanya dia sayang dengan kita.kalau tak sayang buat apa dia nak cemburukan.betul tak?

tapi bila perempuan cemburu,mgkin pergaduhan akan berlaku,tapi kita sbgai prmpuan ne jgnlah nak tudu melulu,kena juga siasat hal sebenar ^^


ENTRI BARU:
BEZA POWDER DAN PAUDAR

Tuesday, October 25, 2011 2:32:00 PM Delete! [Reply Comment]

bleh jadi gak...hehehe

=)

Tuesday, October 25, 2011 2:32:00 PM Delete! [Reply Comment]

bleh jadi gak...hehehe

=)

Tuesday, October 25, 2011 3:13:00 PM Delete! [Reply Comment]

Tak la smpai jd perang dunia ke 3. Hoho

tapi kn, tak ada la kiut mana bile lagi jeles. Haha :p

Tuesday, October 25, 2011 3:20:00 PM Delete! [Reply Comment]

Kebiasaan lelaki tunjukkan cemburunya...itu bermakna dia suka giler kat kita....Kalau lelaki tersebut tidak cemburu...dan membiarkan kita bebas...itu bermakna dia tidak anggap kita nie special untuk dia...

Tuesday, October 25, 2011 3:22:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehehe..betul3.. tp for girls, kne kuat la.. jgn cmburu buta sudah

Tuesday, October 25, 2011 3:25:00 PM Delete! [Reply Comment]

mcm setuju je, hihihi. Tapi depends jugakla. hihihi :p

Tuesday, October 25, 2011 8:55:00 PM Delete! [Reply Comment]

ntah lh... x de pngalaman... hahax(budakkecikmmgcamgini)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...