4.10.11

DOODLE KETIGA AKU ~

Author : Nabila Medan Time : 10/04/2011 11:05:00 AM Total Comment : 2 Label :

Selepas...

[haha!]
serius , aku yang tengok pun rase macam nak gelak..
Ni adalah hasil EDITED! daripada 'Paint' @ 'PhotoScape' @ 'Adobe PhotoShop'.
menbantai jerk , sekurang-kurang nyer , nak jugak aku godek2 gambar uh..sampai jadi doodle [haha!]
dan akhir nyer !
tu la hasil nyer~

korang nak tau tak , doodle tu gambar olahan yang mana ??

Sebelum..


cer tengok , apa yang sama..
And ape yang laen nyer~


komen la , kalau sudi =)


p/s : hari ni balek awal coz majlis mohon restu abis awal..giler sedih! nanges bile ckgu tu pesan kat aku..huhu




**tolong jgn gelak , sbb saye tau doodle tu hodoh tak lawa.ngeee~


2 comments

Monday, October 03, 2011 11:58:00 AM Delete! [Reply Comment]

same2 cam pictre btol ^^

Monday, October 03, 2011 12:26:00 PM Delete! [Reply Comment]

waaa mantop lah gambr tu...yang gambar dulu2 tu...sorry lah ye..hahaha....

http://cayob.blogspot.com/

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...