19.9.11

TANGAN AKU TAK KREATIF ~ SORRY

Author : Nabila Medan Time : 9/19/2011 01:51:00 PM Total Comment : 0 Label :

Greeting Text


okey , baru balek sekolah ni..
makan , bukak komputer terus ngadap depan komputer..
bukak blog , bace kat shoutbox tadi..
ada blogger mintak aku edit blog diaorang ?
huhh..
sorry le dear , i tak bisnes edit blog , blog ni pun aku suruh orang yang edit..'mean tempah' okey.
aku tempah kat blog Mish Apple , dia punye kerja sangat la aku suke ♥ . 
sangat simple but nice okey..
dua kali aku tempah edit blog kat dia , first untuk blog personal aku ni and second untuk blog CGL aku..
and ape yang aku dapat dari menempah ngan dia sungguh memuaskan hati !
kalau edit ngan dia pun murah , juz RM10 **kot , untuk tempah header pun ada..


harap korang paham sekarang , aku ni bukan tangan kreatif yang boleh mengubah sesuatu jadi something yang cantek okey..


okey bubye 



nota sekecil hati ♥ : thanx adek sbb edit blog ni jadi cam taman bunge ♥ .hehe





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...