23.9.11

SILA TEKAN [Ctrl+c] BILE NAK COPY~

Author : Nabila Medan Time : 9/23/2011 06:19:00 PM Total Comment : 0 Label :

Greeting Text

perghh,bosan giler hari ni~

okey , hari tu aku ada buat tuto..then ada orang komen yang "tak leh nak copy"
meh , sini aku bgtau nyer~
blog aku telah pun memasang sistem keselamatan khas [haha !]
jadi kalau kau orang nak copy tu mmg agak susah sikit la nyer~
maaf la , tapi aku buat macam tu adalah untuk memastikan tak ada sumber2 yang ingin mengopi sistem2 di blog ini..

tapi kalau kau orang nak copy ape2 info/tuto/ or ape2 je la kat blog ni kau orang boleh gune perkhidmatan [Ctrl + c] ...tapi pastikan kau orang highlight dulu ayat yang kau orang nak copy tu , then baru tekan Ctrl + c [serentak !]

sekarang aku harap kau orang paham yerp ~



p/s : hari ni dapat edit blog sikit2 , jadi la kan~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...