8.9.11

SANGGUP KAU MENDUAKAN AKU ?!~

Author : Nabila Medan Time : 9/08/2011 07:50:00 PM Total Comment : 0 Label :

Assalammualaikum dan selamat malam~
ehh , ape yang jadi ni ?
sape yang menduakan sape ?
cer citer~

tott = "sampai hati kau menduakan aku !"
me = "ehh ! mane ada."
tott = " U tak yah nak bohong ! I dah nampak ngan lubang bijik mata I sendiri !"
me = "hmm...bagos larh tak yah I susah2 nak terangkan kat U"
tott = "sampai hati U"
me = "helo! U tu dh lama , dh tak hensem lagi dah..tau tak ?!"
tott = "uhuk3.(nanges)"
me = "hari baru pasangan pon kne baru !"

o(^_^)o



korang paham tak citer uh ?
sebenar nye aku mengaku..yang aku pon tak paham...
**sowi larh sbb aku citer yang ngarut2



p/s : tujuan entri ni adalah sbb nak g tau yang blog aku dah tukar baru , hari baru...blog pon nak baru.
weeee~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...