21.9.11

SALUN RAMBUT KELAS LUHUR DIBUKA !~

Author : Nabila Medan Time : 9/21/2011 08:01:00 PM Total Comment : 1 Label :

Greeting Text


huhu 
"Salun Rambut" kelas Luhur kini dibuka ?
aik ???
bile mase pulak kelas kite orang ada bukak "Salun Rambut" ?
grrrr - -"



btw , macam ni...budak2 laki kat kelas aku tu , tadi pagi semua gelabah semacam sebab En [ehem2] nak masuk mengajar..kalau Cikgu tu masuk  , dia akan tengok budak laki sorang2..dia godek rambut nyer , kalau panjang..time tu jugak rambut dia orang kena potong [potong free tau!]

tadi pagi , disebab kan takut rambut diaorang kena potong ngan Cikgu tu , dia orang g wat Salun sendiri..
diaorang sanggup kawan dia orang potongkan [sbb Cikgu tu potong cincai jew].
diaorang wat salun kat dalam kelas , kat tempat duduk belakang..pastu rambut nyer abis bersepah-sepah , bukan nak sapu balek !  budak perempuan ler yang kena ngalah kena nyapu .. - -"

haha , baru tau takut..kalau Cikgu tu tak buat macam tu , gerenti tak serik2 diaorang.

***nama Cikgu terpaksa dirahsiakan..hehe



p/s : esok Cikgu tu ada ajar kat kelas aku lagi ~!






1 comment

Thursday, September 22, 2011 3:05:00 PM Delete! [Reply Comment]

salam dear.. nk tnye kad raye dh dpt ke? coz akak dh send awal last week..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...