21.9.11

ORANG NAK BERTUDUNG PUN KENA GOSSIP ?

Author : Nabila Medan Time : 9/21/2011 04:43:00 PM Total Comment : 1 Label :

Greeting Text



Siapa la yang tidak mengenali artis yang sangat cantek juga ayu ni..
Siapa lagi , ni la dia Siti Nurdiana atau lebih dikenali sebagai Nana.
sekarang tengah gossip yang dia bertudung..
kalau betul la berita tu , Alhamdulillah la kan ? tak gitu ?
kalau tengok gambar dia bertudung , memang nampak cantek n lagi ayu.!
lawa kan ?


[gambar tu aku pinjam En.Google]




p/s : tak nak komen byk pasal artis , takut kena beng! sapew susah ?





1 comment

Wednesday, September 21, 2011 5:23:00 PM Delete! [Reply Comment]

cantik..:)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...